چند رسانه ایسرگرمی

تبدیل شدن یک مدرسه به آغل گوسفندان در کاشان

بر اساس گزارش و ویدئویی که خبرگزاری مهر منتشر کرده است، یکی از مدارس روستایی در منطقه مشهد اردهال شهرستان کاشان به آغل گوسفندان تبدیل شده است.

مدرسه آنلاین- به موجب این خبر و بر اساس گزارش‌های مردمی یک مدرسه در یکی از روستاهای کاشان به محلی برای نگهداری گوسفندان تبدیل شده است.

این مدرسه پیشتر به عنوان دبستان ابتدایی فعالیت می‌کرد که به دلایل متعدد با واگذاری به افراد محلی برای نگهداری گوسفندان استفاده می‌شود.

با توجه به کمبود مدرسه در منطقه مشهد اردهال کاشان انتظار می‌رود با همکاری و مساعدت مدیران و مسئولان مربوطه این مدرسه به کاربری اصلی خود برگردد.

در ادامه فیلم این اتفاق را مشاهده می کنید:

نوشته های مشابه

‫6 دیدگاه ها

  1. کاشان مظلوم
    واقعا متاسفم
    امیدوارم روزی برسد که کاشان از زیر ظلم و ستم و بی عدالتی اصفهان خارج شود و خودش شکوفه بزند و همه کشور بتوانند که از وجود استان کاشان لذت ببرند .

  2. خوب استفاده از فضای مدرسه است ،گوسفندان توحیاط هستند شاید خواستند درس بخونند،دانش اموز ان در اتاقهای مرتب مشغول بازیند،

  3. سلام، این که از دبیرستانی که ما داخلش درس می خواندیم، امکاناتش بیشتر هست؛ البته ما دانش آموزان یکی از شهر های خراسان جنوبی بودیم وبیشترمان دانشگاه دولتی قبول شدیم؟!

  4. خیلی فایده پرورش گوسفند بهتره از مدرسه که آخرش فوق لیسانس ودکتر بشی بیکار وسلندر باشی الان قیمت گوشت هرروز گرون میشه کاش همه مدرسه ها آعل بشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا