چیست؟چیستان

رازهایی که فقط زنان و مردان مهری دارند

دوازده ماه سال دوازده ماه متفاوت استکه از نظر روانشناسی خلق و خوی افرادی که در ماه‌های مختلف متولد شده‌اند با یکدیگر متفاوت است.

مدرسه آنلاین– اگر شما به تازگی با یک مرد یا زن مهر ماهی آشنا شده‌اید بهتر است با مطالعۀ این مطلب با ویژگی‌های متولدین مهر ماه بیشتر آشنا شوید.

مشخصات کلی متولدین مهر

اهل اعتدال، حامی وپشتیبان همسر، شیرین بیان، صلح‌جو، علاقه‌مند به فضا، آرام و متین، بسیار منطقی، بی‌آلایش، عاشق اصالت، علاقه‌مند به موسیقی، اجتماعی، مؤقّر، بد پیله، خجالتی، پر از احساس، اهل مشورت، عاشق هنر و ادبیات، سیاستمدار، به فکر فردا نیست، مقبول اطرافیان، اهل مساوات و برابری، پر شور و حرارت نیست، عاقل، اهل حمایت از دیگران، معتدل و پایدار، شکمو، امیدوار، با انصاف، خوش سلیقه، اهل تجزیه و تحلیل، گاهی تنبل، کنجکاو و جستجو گر، متنفّر از زیادی مهمان، انتقامجو، از بی بند و باری متنفّر است، با معلومات و با درایت، به آسانی تغییر عقیده نمی‌دهد، مهربان، شیک پوش و جذّاب، نکته سنج، دارای پشتکار فراوان، یک روز گرم و یک روز سرد، هوشمند، مشاور خوب، دوست یاب، منظّم و مرتّب، عاشق رنگ آبی، گاهی لجباز، مثل باتری باید مرتّب شارژ شود، صادق و درستکار، خوش مشرب، ساده دل، آسان گیر، دو دل و مردد، خوش بین.

 مردان مهر ماهی

مردان متولد مهرماه، باسلیقه، صادق و راستگو، متعادل، مؤدب و ظریف، زیبا و وابسته به زیبایی ها بوده و به احساسات و عاطفه ارزش زیادی می دهند. آنها افرادی با انصاف، متعادل، زن پرست، خوش سلیقه و گاه تنبل و بی اعتنا نسبت به زندگی است و به هیچ وجه مایل به رنجاندن دیگران نیستند. یكی دیگر از اختصاصات مرد متولد مهر قدرت عجیب و باورنكردنی او در جلب نظر كسانی است كه با وی كدورتی پیدا كرده اند. سلاح اصلی او در رفع كدورت همان لبخند معروف است. آنها از استعداد و قوۀ ذهنی‌ خوبی‌ برخوردارند و در شرایطی‌ كه‌ مجبور به‌ قضاوت‌ می‌شوند، قادرند منصفانه‌ و بی‌طرفانه‌ داوری‌ كنند.

 زنان مهر ماهی

زن متولد مهر فردی احساساتی، دل نازک، خلاق، و تیزهوش است. او عاشق جواهرات، زیورآلات و لباس‌های زیبا و شیک است و به طور کلی از اشیاء لوکس خوشش می آید و به دنبال یک زندگی پر تجمل می باشد. از هدایای گران‌بها خیلی لذت می برد و به اشیاء عتیقه بسیار علاقه دارد.

 زن متولد مهر از مصاحبت دیگران لذت می برد و ندرتاً زمان زیادی را به تنهایی می‌گذارند، او با كمترین زحمت، از میهمان‌ها به بهترین نحو پذیرایی كند. معمولاً استخوان‌بندی درشتی دارد و نسبتاً سنگین وزن است. در هر موقعیتی چه جزئی و چه مهم هوشیاری و انصاف و قدرت استدلال خود را ظاهر می‌سازد و از انزوا و تنهایی نفرت دارد.

در مقابل زنان مهر ماهی این کارها را هرگز انجام ندهید

۱. هرگز به زنان مهر ماهی دستور ندهید و در مسائل مختلف سعی کنید وی را به آرامی متقاعد نمایید.

۲. زنان مهر ماهی محیطی صلح آمیز را دوست دارند و از شما نیز انتظار دارند که رعایت این موضوع را بکنید و در برابر این زنان هرگز به خود اجازه ستیزه جویی یا تند زبانی را ندهید.

۳. زن مهر ماهی را هرگز مجبور نکنید که در ورزش های خارج از خانه شما را همراهی کند زیرا تمایل زیادی به انجام این کار ندارد.

۴. در مورد امور مالی زنان مهر ماهی را راهنمایی و نصیحت نکنید و از بحث کردن با این زنان درباره امور شغلی و مسائل سیاسی پرهیز کنید.

۵. اگر شما به موسیقی و هنر و ادبیات علاقه مند نیستید هرگز اجازه ندهید که وی این موضوع را بفهمد و سعی کنید به همه آن ها علاقه مند شوید.

در مقابل مردان مهر ماهی این کارها را هرگز انجام ندهید

۱. در حضور مردان مهر ماهی با مردی زیادی خودمانی نشوید و اجازه ندهید که وی در مورد محبت شما احساس تردید داشته باشد.

۲. یکی از خصوصیات مردان متولد مهر ماه این است که تمایل دارند قلب همسر شان به صورت کامل متعلق به وی باشد.

۳. هرگز در برابر این مردان موجودی کودن و تنبل نباشید.

۴. هرگز به وی دستور ندهید و او را وادار نسازید که شما را به همه دوستانش معرفی کند.

رازهای رفتاری متولد مهر

برای اتخاذ هر تصمیمی به متولد مهر ماه فرصت دهید، متولدین مهرماه برای ارضای خواسته‌های خود به دنبال ابراز علاقه‌های آتشین و صمیمانه هستند و از محیط های رمانتیک و خیال‌انگیز لذت زیادی میبرند.

اگر می‌خواهید راهی به قلب آنها باز کنید، بایستی میزان علاقه‌تان را نسبت به انواع هنرها و موسیقی افزایش دهید، در این صورت مورد تحسین آنها خواهید گرفت.

همیشه و در همه حال از آنها تعریف و تمجید به عمل آورید و قبل از شروع هر کاری، عقیده و نظر آنها را بپرسید، چون همیشه و در هر زمینه‌ای حرفی برای گفتن دارند.

آنها افرادی تعلل ورز و مسامحه کار هستند و گاهی بی‌جهت امروز و فردا می‌کنند و انجام برخی از کارها را پشت گوش می‌اندازند از این رو، در تصمیم‌گیری ها تا حدی مغرور و متکبر میشوند ولی بهتر است در این طور مواقع به روی خودتان نیاورید و اعتراضی نکنید.

آنها باید برای گرفتن هر تصمیمی مدت زیادی فکر کنند و به زمان زیادی در این زمینه نیاز دارند.

حقایق‌ جالب‌ و شگفت‌انگیز دیگری‌ راجع‌ به‌ مهرماهی‌ها

سمبولی‌ که‌ در ارتباط با ماه‌ تولد شماست‌ «میزان‌» است‌ که‌ نشان‌ دهنده‌ تعادلیست‌ که‌شما همواره‌ در جستجوی‌ ان‌ در زندگی‌ و خویشتن‌ خود هستید. ان‌ نماد‌ مظهرانعطاف‌؛ مروت‌؛ عدل‌؛ بی‌طرفی‌ و نظامی‌ مدبرانه‌ و سنجیده‌ است‌.

رنگ‌ محبوب‌ و خوش‌ یمن‌ متولدین‌ مهرماه‌ «آبی‌» است‌.

سنگ‌ خوش‌ یمن‌ برای‌ متولدین‌ مهرماه‌ «یاقوت‌ کبود» گرانبها است‌. یاقوت‌ کبودیکی‌ از زیباترین‌ سنگ‌ها محسوب‌ میشود که‌ درخانواده‌ کوارتزها یافت‌ شده‌ است‌.این‌ سنگ‌ از بسیاری‌ جهات‌ خوش‌ یمن‌ درنظر گرفته‌ شده‌ است‌ و یکی‌ از بزرگ ترین‌سنگ‌هاي‌‌ شفابخش‌ محسوب‌ می شود.

پیوند زناشویی متولدین مهر ماه با سایر ماه‌ها

ماه مهر با ماه فروردین: بسیار خوب

خونگرم و مهربان هستند و اعتقاد زیادی به تساوی حقوق زن و مرد دارند.

ماه مهر با ماه اردیبهشت: خوب

هر دوی آن ها انسان هایی هستید که تمایل زیادی به حفظ آرامش و اعتدال دارند.

ماه مهر با ماه خرداد: بسیار خوب

انسان هایی حسابگر و خونگرم می باشند و تفاهم مناسبی با یکدیگر دارند.

ماه مهر با ماه تیر: بسیار خوب

اهل رفت و آمد و معاشرت با دیگران می باشند و هر دوی آن ها بسیار شکیبا هستند.

ماه مهر با ماه مرداد: خوب

در پی برقراری ملایمت و آرامش توام با منطق در زندگی می باشند.

ماه مهر با ماه شهریور: خوب

پیوندی موفق دارند زیرا هر دوی آن ها انسان هایی عادل و با سلیقه هستند.

ماه مهر با ماه مهر: خوب

متولدین مرد و زن مهر ماه به دلیل خصوصیات مشتری که دارند می توانند در زندگی زناشویی موفق باشند.

ماه مهر با ماه آبان: متوسط

اگرچه زندگی آن ها خالی از دردسر نمی باشد ولی می توانند موفق باشند.

ماه مهر با ماه آذر: بسیار خوب

دارای خصایصی نظیر محبت و درستکاری و مسئولیت پذیری می باشند.

ماه مهر با ماه دی: متوسط

بلند پرواز و نسبتا خودرای هستند و ممکن است در زندگی مشترک با مشکلاتی مواجه شوند.

ماه مهر و با ماه بهمن: بد

بی قرار و پرجنب جوش و تنوع طلب و سرکش

ماه مهر با ماه اسفند: بسیار خوب

پیوند موفقی دارند زیرا از نظر عاطفی با یکدیگر هماهنگ و سازگار می باشند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا