جدیدترین اخبار

می خواهیم دانش آموزان بازداشتی را اصلاح کنیم

وزیر آموزش و پرورش در تازه ترین اظهار نظرهای خود پیرامون دانش آموزان بازداشتی در اغتشاشات اخیر به ضرورت اصلاح و تربیت برخی دانش آموزان بازداشتی اشاره کرده است.

مدرسه آنلاین-یوسف نوری، وزیر آموزش و پرورش در گفت وگو با «شرق» در پاسخ به این سوال که در اعتراضات خیابانی اخیر آیا دانش‌آموزش بازداشتی هم داریم، گفت: دانش آموزی در زندان نداریم.

نوری در پاسخ به اینکه جدای از زندان، آیا دانش آموزی داریم که در بازداشت باشد؟ اظهار کرد: دانش آموزی در زندان نداریم و مواردی هم اگر بازداشت باشند برای بحث اصلاح و تربیت است که در مرکز روان شناسی هستند و دوستان کارشناس کارشان را انجام می دهند تا بعد از اصلاح به محیط مدرسه برگردند.

برای دریافت خدمات میزبانی و ثبت دامین نت افراز اینجا کلیک کنید

وی همچنین در پاسخ به این سوال که تعداد دانش آموزان بازداشتی چند نفر است؟ بیان کرد: تعدادشان زیاد نیست و اینقدری نیستند. نمی توانم آمار دقیقی از تعدادشان بدهم.

وزیر آموزش و پرورش دولت سیزدهم در پاسخ به اینکه پس در جریان اعتراضات خیابانی دانش آموزان بازداشتی هم داریم، اعلام کرد: در این شرایط و مرحله ممکن است این دانش آموزان به شخصیت‌های ضداجتماعی تبدیل شوند که می خواهیم آنها را اصلاح کنیم.

نوشته های مشابه

‫53 دیدگاه ها

  1. برادر گرامی جناب حاج آقا یوسف نوری، وزیر آموزش و پرورش
    از خداوند متعال خجالت بکشید.
    دبیر بازنشسته

    1. چووووخ یاشااااااا
      اینا خداروهم خورده انددست به خرمادرازکرده اند

  2. هرچقدر ارشاد در گشت ارشاد موفق بود شما هم موفق خواهید شد

    1. خلاصه فقط جای تاسف باقی گذاشته، این حرکت زشتش در اهان به یادگار باقی بماند

    2. دقیقا،ایشون هم تا کندی بالا نیاره،ول کن دانش آموزان نخواهد بود

  3. ایشان اول خودشان طرز فکرشان و نوع فلسفه ذهنیشان نیاز به اصلاح اساسی دارد و باید از نو ساخته شود. بعد به فکر اصلاح دانش آموزان باشد. تا وقتی که عده ای تهی مغز که توانایی گویش منطقی و عقلانی ندارند میتوانند پله های ترقی وزارت را بپیمایند. یعنی سیستم نقص دارد.

  4. باسلام خدمت وزیر لطفا بفرمایید تا به حال چکار میکردید. مگه این نسل در مدارس جمهوری اسلامی تربیت نشده اند که الان می خواهید آنها را بقول خودتان اصلاح فرمایید. بابا اینقدر شیپور را ار طرف گشاد فوت نکنید.

  5. سلام
    وزیر به این فرهیختگی وبا سوادی ندیده بودم
    البته درغگو نیز تشریف دارند

  6. اگه شما اصلاح بشید همه خود بخود اصلاح میشن . کسی اجازه نداره برای بچه من تصمیم بگیره . اگه شما و تمام مسئولین اصلاح بشین و دزدی و اختلاص کم بشه دانش اموز هم کار درست را میگیره اقای دبیر .

  7. نوجوانان و جوانان میخواهند مسئولین کارشون رو اصلاح کنند و مسئولین با تهدید و پرونده سازی می خواهند جوانان را ارشاد کنند. خدایی مسئولینی با این گوشهای ناشنوا و اراده های آهنین در دنیا نمونه هستند.

  8. ببریدشون مناطق محروم و کپر نشین فقر و نداری مردم رو ببینند که زندگی فقط گوشی و فضای مجازی نیست. سختی زندگی رو احساس کنند و ببینند سختی واقعی یعنی چی.

    1. و ببیند چه کسانی با چه تدابیر اقتصادی و سباسی باعث این تبعیضات شدن

    2. چرا بچه های بالاتر از خودشون رو نبینند بچه های مسئولینی که در کشورهای دیگه با پول منو و اونا خوش می‌گذرانند

    3. جناب شما فرزند خودت رو بفرست تا از مناطق محروم درس بگیره ،این دانش آموزان عزیز که دستگیر شدن خودشون دکتری امور تربیتی دارن !

  9. البته اصلاح را همیشه از خودمون هم شروع بکنیم در کنار اصلاح دانش‌آموزان مسئولین هم اصلاح بشوند خیلی خوبه 😊😊😚

    1. دقیقا همینطور است، با احترام به معلمان گرامی، متاسفانه عمده معلمان نه تنها در نقش آموزش، بلکه در نقش تربيتی دانش آموزان هم ضعیف ظاهر شده اند

    2. معلومه که سرخوشی شما .تایید میکنی آدمای ریا کار رو ؟؟

  10. واعظان کین جلوه در مهراب و منبر می‌کنند
    چون به خلوت میروند آن کار دیگر میکنند
    پرسشی دارم ز دانشمند مجلس بازپرس
    توبه فرمایان چرا خود توبه کمتر میکنند
    ..‌‌‌‌.

    1. واقعا…..این دستاورد چندین ساله آموزش و پرورش و همکاران شماست …..ریخته گری در دنیای امروز جوابگو نیست

    2. بعضی دانش اموزان خیلی بی ادب هستند انگارپدرومادری روسرشان نبوده وحشی وبی تربیت

    3. بعضی دانش اموزان خیلی بی ادب هستند انگارپدرومادری روسرشان نبوده وحشی وبی تربیت

    4. همچین اصلاحشون کنید که دیگه فقط به این فکر کنن که باید فقط بچه پس بندازن و سر سفره بشینن و برن دسشویی. همین. یعنی چی از تکنولوژی استفاده میکنن و حق طلبی میکنن؟!! بهشون بگید زندگی های همه دنیا به غیر از ایران مزخرفی بیش نیست

  11. ای کاش این همت برای اصلاح دانش اموزان دارای اختلال یادگیری در شهرهای کوچک و روستا ها هم به کار گرفته می شد.
    ای کاش این همت در جهت برقراری رتبه بندی سالم معلمان هم به کار گرفته می شود (نه رتبه بندی ای که سرتا سر پر شده از رقابت های ‘فردی’ معلمان برای رتبه های بالاتر).
    ای کاش این همت برای اصلاح حجم بالای محتوای کتاب های دبستان از جمله درس ریاضی به کار گرفته می شد.
    ای کاش این همت برای ارائه ی مشاوره ی درست به دانش آموزان دوره های متوسطه در انتخاب رشته و کنکور ارائه می شد.
    ای کاش این همت خرج اصلاح بودجه مدارس می شد تا پول خرید کاغذ و شارژ پرینتر کم نیاید و مدیر و معاونان دست به دامن والدین نشوند.
    ای کاش….
    و هزار ای کاش دیگر
    همیشه ساختن دشوار و خراب کردن آسان بوده و هست.

  12. جناب آقای نوری به نظر بنده به جای اصلاح آن دانش آموزان اول از همه باید خودتون رو اصلاح کنید.

  13. یک بار هم شاهد تصمیم خوب و تعدیل شده بودیم، قطعا جای نوجوان زندان نیست و کانون های اصلاح و تربیت در تمام دنیا به همین منظور تاسیس می شوند

  14. شما بهتر مواظب دختر خودتون باشین مثل دختر وزیر قبلی یه دفعه سراز ایتالیا سردرنیاره لباس نیاره

  15. مرتیکه برو خودت را اصلاح کن که دوسال هست فقط به معلم ها دروغ می گویی که فردا رتبه بندی اجرا میشه ماه دیگه اجرا میشه و…. آبرو برای معلمان نگذاشتید فقط روی اعصاب معلمان هستید.وزارتی که تو وزیرش باشی باید هم این خروجی اش باشد

  16. اره عزیزان ببریم بچه های دسته گلمون رو مناطق کپر نشین که ببینن توی هر منطقه از کشورمان چه فاجعه هابی در حال وقوع هست بچه شیر های ما نادان نیستن از نادانها بیزار هستند بچه های ما عصای دست ما هستند سالها بعد خواهیم فهمید نگذاریم تا بی ارزش شوند آنها برای آینده تو و فرزندان تو بپاخواستند؟\ آنها هیچ مشکلی برای کسی ایجاد نکرده و نخواهند کرد اینها دلبندان پاکدشت ما از پدر ومادرانی تنگ دست و دور از دزدی ا ختلااس هستند !اختلاس گران آرزویی چون فرزندان شریف ما را دارند؟امیدوارم حسرت فرزندانتان را به دل بکشید العجل العجل العجل الساعت الساعت الساعت بحق نفس حق خدا الهی آمین یا رب العالمین

  17. شما اول خودتونو اصلاح کنید !! بعدشم اصلاح با روانشناس!!کی به شما اجازه داده بچه های مردم رو ببرید پیش به اصطلاح روانشناس …..

  18. خدابحق امام رضا عاقبت بخیرتان کند.بحق خون پاک شهدا این دانش آموزان رواصلاع کنید.تادرآینده مثل وطن فروشان علی کریمی وسلبریتی هاخاعن نشن.

  19. اون دانش آموز دیگه دانش آموز نمیشه و نخواهد شد
    قبول کنید که درحقشان جنایت کردید

  20. یعنی حتی به این نوجوانان که درمقطع راهنمایی درس میخوانند هم رحم نکردید وااااااااااااااااااااای عجب ازادی درایران داریم از ترس خودشون به دانش اموزان هم رحم نکردند

  21. چقدر دردآور است که وزیر آموزش و پرورش هنوز مفهوم تربیت و برخورد تربیتی با نسلی که ادعای آموزش و تربیت آنان را دارد درک نکرده است. فکر می کنم این آقا بهتر است چند روزی پای درس نوجوانان بنشیند تا شاید خود کمی ارشاد شود و در نهایت لیاقت کار در بوفه مدرسه را پیدا کند.

  22. شاید منظورتان اصلاح سر آنها باشد. شما طی ۱۲ سال آموزش نمی توانید مطابق خواسته تان آنان را اصلاح کنید.

  23. بازم گشت ارشاد ؟شما راه حل دیگه ای به ذهنتون نمیرسه کارای اینا بازتابی از مشکلات جامعه هست اوناره حل کنید و گرنه با قرص مسکن چیزی رو نمیشه درست کرد.

  24. آیا با دیدن دانش آموزانی که سر چهارراه ها به جای مدرسه هستند فکر اصلاح به سرتان نمی زند؟

دکمه بازگشت به بالا