جدیدترین اخبار

قول وزیر آموزش و پروش برای حل مشکل کمبود معلم به کجا رسید؟

از آنجایی که وزیر آموزش و پرورش قول داده بود که مشکل کمبود معلم حل می شود ولی این اتفاق نیفتاد، قرار شده است مجلس جلسه غیررسمی با وزیرآموزش و پرورش برگزار کند.

مدرسه آنلاین – از آنجایی که وزیر آموزش و پرورش قول داده بود که مشکل کمبود معلم حل می شود ولی این اتفاق نیفتاد، قرار شده است مجلس جلسه غیررسمی با وزیرآموزش و پرورش برگزار کند.

محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر گفت: با توجه به اینکه مجلس در حال بررسی جزییات لایحه برنامه هفتم است، قرار شده که در یک جلسه غیر رسمی جلسه ای با وزیر آموزش و پرورش برگزار شود.

وی با بیان اینکه گزارش نظارتی در حال تنظیم است، گفت: این جلسه با حضور رییس سازمان استخدامی خواهد بود؛ سعی می کنیم روز یکشنبه پیگیری کنیم.

حاجی دلیگانی نماینده مجلس شورای اسلامی در تذکرش خطاب به رئیس مجلس گفت: شما از قول وزیر آموزش و پرورش گفتید مشکل کمبود معلم در تمام مدارس حل شده اما این اتفاق رخ نداده است ضمن اینکه علاوه بر کمبود معلم، افراط و تفریطی در پذیرش آموزگار صورت می گیرد که باید بعدا مجلس جمع کند.

وی ادامه داد: مشکل دیگر تامین مستخدمین مدارس است؛ چطور یک مدرسه با ۳۰۰ دانش آموز حتی یک مستخدم ندارد؟

حاجی دلیگانی وضعیت آموزش و پرورش را نامناسب خواند و افزود: سالیان سال است که سازمان استخدامی اجازه استخدام معلم نداده است؛ کسی جوابگو نیست و شناخت درستی از آموزش و پرورش هم وجود ندارد.

منبع: ایسنا

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

  1. خب پول بدین معلم هست اون پول هرا خرج اینو واون نکنید درست میشه

  2. سلام
    چرا از دانش آموزانی که کنکور امتحان دادند ومصاحبه رفتند پذیرش نمی کنید تا برای همیشه کمبود معلم رفع بشود درسیستان وبلوچستان امسال پسرها رابارتبه ۵۷هزار جذب دانشگاه فرهنگیان کردند ولی درعوض از دختران بارتبه ۱۳هزار پذیرش نشدند این یک ظلم بزرگ درحق دختران بخصوص دختران سیستان است لطفا تجدید تطر نمایید وبرای سیستان دختران تکمیل ظرفیت سهمیه مستقل بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا