جدیدترین اخبار

سقف ارائه تسهيلات کم‌بهره به فرهنگيان افزايش يافت

مديركل رفاه و پشتيباني وزارت آموزش‌وپرورش اظهار كرد: سقف ارائه تسهيلات کم‌بهره به فرهنگيان افزايش يافت.

مدرسه آنلاین- سعيد مقدم زاده با اشاره به مهم‌ترین برنامه‌ها و خدمات دولت مردمي قابل‌ارائه به جامعه بزرگ فرهنگيان با محوريت معيشت و رفاه، اظهار كرد: هم‌زمان با آغاز آموزش‌های حضوري و بازگشايي مدارس در راستاي برنامه‌های رفاهي و معيشتي وزارت آموزش‌وپرورش، تفاهم‌نامه اعتباري با بانك ملي ايران جهت اعطاي تسهيلات کم‌بهره مرابحه به فرهنگيان در سرفصل وام مرابحه منعقد شد.

وي افزود: وجه تمايز تفاهم‌نامه اعتباري جديد با تفاهم‌نامه‌های سال‌های قبل، افزايش ۷ برابري منابع و تسهيلات است كه از مبلغ ۲ هزار میلیارد تومان در سال ۱۳۹۹ به ۱۴ هزار ميليارد تومان در سال ۱۴۰۱ افزایش‌یافته است.

مديركل رفاه و پشتيباني خاطرنشان كرد: بدون ترديد از محل افزايش اين منابع درصد بيشتري از فرهنگيان از تسهيلات بهره‌مند خواهند شد كه قابل‌توجه و در نوع خود بی‌نظیر است.

مقدم زاده با اشاره به اولویت‌های اخذ تسهيلات، تأکید كرد: همكاراني كه تاكنون از تسهيلات بانك ملي بهره‌مند نشده‌اند و يا فاقد مسكن كه تلاش دارند با تسهيلات حمايتي وزارتخانه صاحب مسكن و سرپناه شوند.

وي در پايان تصريح كرد: سقف ارائه تسهيلات از مبلغ ۶۰ ميليون تومان در سال ۱۳۹۹ به ۱۰۰ ميليون تومان با سود ۱۲ درصد افزايش پیداکرده است.

منبع: روابط عمومي وزارت آموزش‌وپرورش

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

  1. چرا از این نوع تسهیلات به پرسنل دانشگاه های علوم پزشکی پرداخت نمیشود.؟!
    ما کارمندان دانشگاه علوم پزشکی( البته قراردادی های کار مشخص ) از نوع تبعیض در پرداخت امکانات رفاهی و مزایا (اضافه کار ) و همچنین قطع بن ماه رمضان که چند سالی هست به ما پرداخت نمیشود اعتراض داریم.
    کارمندانی با بیش از 10 سال سابقه کار و حتی در مرز بازنشستگی که هنوز قراردادی هستند!
    بی عدالتی در پرداخت حقوق و همچنین مزایا در دانشگاه های علوم پزشکی بیداد میکنه.

  2. سلام؛من یک معلم هستم و خوشبختانه در کلاس درس بیشتر آموخته ام و در حقیقت بیشتر مواقع من دانش آموز بوده ام و دانش آموزان هم معلم بوده اند پس من هر چه دارم از دانش آموزان دارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا