چیستانکیست؟

سجاد غلامی کشتی گیر اهل کجاست؟

سجاد غلامی کشتی گیر آزادکار تیم ملی زیر 23 ساله های کشور است که در مسابقات جهانی اسپانیا دیسکالیفه و از مسابقات حذف شد.

مدرسه آنلاین- این کشتی گیر کشورمان اهل استان البرز و شهر کرج است و سابق بر این و زمانی که دانش آموز مدرسه شهید آخوندی ناحیه یک کرج بود به مدال طلای مسابقات دانش آموزی آسیا دست پیدا کرده بود.

سجاد غلامی که سال  ۱۴۰۰ و در مسابقات امیدهای جهان در وزن 86 کیلوگرم موفق به کسب مدال نقره شده بود، در سال 1401 و در همین وزن به دلیل تزریق سرم و تخلف پزشکی دیسکالیفه شد و از دور رقابت ها کنار رفت.

نوشته های مشابه

‫15 دیدگاه ها

  1. بنده خدا گناهی ندارع ک اینهمه مفت خور ک می‌فرستند همراه تیم باید حواسشون ب کشتی گیرا باشه

  2. سرم زدن سجادغلامی باتشخیص کادر پزشکی تیم بوده وبایدریس کادر پزشکی باتوجه ازشیوه ی مقررات پاسخگو باشند؟! نه اینکه تمام کاسه وکوزه ها راروی کشتی گیربشکنند؟!

    1. البته اگه اینطوریکه شما میگیدبودکشتی گیرمون نمیگفت مربیها بهم گفتن سرم بزن.فکرمیکردبااینکارسلب مسئولیت میکنه وراحت گناه کارخودشو گردن دونفربی اطلاع میندازه.ازقراردفعه ی اولشم نیست بنابه گفته آقای دکتر دبیر.

      1. شاید از قصد این کار رو کرده و از کسی خط گرفته بنا به گفته دیگران سابقه اینکارو داره

        1. هرورزش کاری که برای مسابقات جهانی به خارج از کشور اعزام می شود، ازنظر تغذیه وبدن سازی وپزشکی وروانشناسی وهر گونه اطلاع فنی ورزشی وامنیتی کاملامراقبت وتحت کنترل است وسرم زدن سجاد غلامی به میل خودش نبوده وبلکه باهماهنگی مقامات مسئول بوده.چراباسجاد غلامی مصاحبه نمی شودتاحقایق پشت پرده، روشن ومقصر ومقصران سهل انگار پاسخگو باشند؟!.

        2. وقتی اینهمه مراقبت و قرنطینه است چطور میشه باور کرد که یک کشتی گیر سر خود سرم بزنه؟..پس امار غلط نده.

    2. نخیر سرخود و به دروغ این کار رو کردن
      فقط معلوم نیست چرا کشتی میگیره وقتی وجودشو نداره راست حرف بزن

  3. تزریق سرم باتشخیص واقدام کادر پزشکی تیم به سجادغلامی بوده وخودکادر پزشکی بایدپاسخگو باشند؟!.

  4. یعنی مربی و سر مربی و دبیر که همه کاره است و کادر پزشکی و…همه و همه خواب بودند و بی تقصر،فقط کشتی گیر جوان و با انگیزه ما مقصر و خلافکار و بی توجه است،اصلا چطور یک کشتی گیر در قرنطینه مسابقات می تواند سر خود ،سرم تزریق کنه؟دبیر میگه دو سال محرومش می کنم،در واقع خود دبیر و مقصران اصلی باید چهار سال محروم بشند تا بفهمند که امانت مردم رو چگونه محافظت کنند تا به راه اشتباه کشیده نشه.

  5. خوب هم کشتی نگرفت .آماده نبود .اگر کشتی گیر رده ۴ این وزن را هم می بردند از این بهت ر کشتی میگرفت

  6. عجب کی بود من نبودم کار دستم بود که آستین نداشتم بابا مردم را کم مسخره و نادان فرض کنید اول مربی و مسوولان تیم ودوم کادر پزشکی سوم نداریم چون کشتی گیر فقط به درخواست و امر و نهی اینها می تواند این کار و آن کار را کند و هر بلایی سر کشتی گیر بیاید زیر نظر مسوولان و مربی و بزرگان تیم که امر و نهی می کنند می باشد وتحت نظر آنهاست چرا خودشان را کنار می کشند و این بدبخت را حل می دهند جلو انتقادات و هزار بلای آسمانی پس غیر این باشد این تیم باید درش را بست و هرکی به هرکی است و هر کسی برای خودش است

  7. مگر میشود خودش به تنهایی تصمیم به این کار بگیرد وبه تنهایی عمل کند عقل سالم این را نمی پذیرد دوروغ می گویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا