جدیدترین اخبار

جمع‌آوری مدارس کانکسی آغاز شد

‌رئیس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس از شناسایی یک هزار مدرسه کانکسی مستقل در کشور خبر داد و گفت: جمع‌آوری مدارس کانکسی آغاز شد.

مدرسه آنلاین- «مهرالله رخشانی‌مهر» با اشاره مدارس کانکسی کشور اظهار داشت: بیش از یک هزار مدرسه کانکسی مستقل در کشور وجود دارد که در حال جمع‌آوری این مدارس در قالب طرح شهید پناهی هستیم.

وی افزود: حدود 470 میلیارد تومان اعتبار برای جمع‌آوری مدارس کانکسی مستقل بین استان‌ها توزیع شده که از این مقدار 35 میلیارد تومان سهم استان لرستان است.

رئیس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور با بیان اینکه بیشتر مدارس کانکسی در استان‌‌هایی مانند سیستان و بلوچستان است، عنوان کرد: جمع‌آوری مدارس کانکسی زیر 50 دانش‌آموز تا پایان امسال و مدارس کانکسی بالای 50 دانش‌آموز تا اول مهر 1402 جمع‌آوری می‌شود.

وی با اشاره به وضعیت مدارس سنگی بیان کرد: 200 مدرسه خشکه‌چین در کشور وجود دارد‌ که پرونده جمع‌آوری این مدارس نیز باید تا مهر 1402 بسته شود.

رخشانی‌مهر وضعیت‌ سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی کشور را خوب توصیف کرد و‌ با اشاره به اینکه‌ تعداد مدارس دارای بخاری نفتی حدود دو درصد است، گفت: بخاری نفتی در همه مدارس کشور به‌جز مدارسی که به زیرساخت‌ برق و گاز مجهز نشده، جمع‌آوری شده‌‌ است.

منبع: تسنیم

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

  1. یه چیزی این دخترا میخورن اینا غیر طبیعی هست بعضی‌ها خودکشی میکنن بعضی‌ها حالشون بهم میخوره افت فشار میگیرن بررسی کنید حالت عادی ندارن

  2. دنبال خواندن یا نخواندن یک سرود و ضرب وشتم دانش آموزان یا فرستادن آنها برای تربیت نباشید مدارس را سامان بدهید خود سرود در دلها راه پیدا می کند نه با جنگ و دعوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا