تربیتیجدیدترین اخبارچند رسانه ای

انتشار کلیپی ترسناک از دعوای دو دختر نوجوان در اصفهان

به تازگی انتشار کلیپی ترسناک از دعوای دو دختر نوجوان در اصفهان روی خروجی برخی شبکه های اجتماعی قرار گرفته است که ترسناک و حاوی پیام های فراوان ضد فرهنگی است.

مدرسه آنلاین- مستند به این کلیپ یک دختر نوجوان با حمایت چند دختر هم سن و سال دیگر اقدام به ضرب و شتم یک دختر دیگر می کند.

از قرار معلوم دعوای شکل گرفته میان این دو بخاطر فردی به نام آرش است!

مدرسه آنلاین از انتشار این کلیپ ابا دارد، اما واقعیت این است که شکل گیری چنین دعواهای خشنی آنهم میان دختران نوجوان کشور غم انگیز شایسته نقد و انذار است.

نقد از این بابت که به نظر می رسد در سایه بی توجهی و یا کم توجهی مسئولان و والدین شاهد شکل گیری الگوهای نامتعارف در روابط هرچند به صورت ناچیز هستیم و این موضوع شایسته نقد و راهکار یابی است.

و انذار از این بابت که در صورت بی توجهی و ندیدن چنین واقعیت هایی مشخص نیست چه آینده و چه فرجامی پیش روی سبک زندگی ایرانی اسلامی ما خواهد گشود.

امید اینکه در سایه توجه بیشتر مسئولان فرهنگی و نیز والدین شاهد کاهش شدید چنین خشونت هایی به ویژه میان دختران نوجوان که قرار است در آینده مادران این سرزمین بزرگ باشند، باشیم.

نوشته های مشابه

‫7 دیدگاه ها

  1. به خدا اینقدر که میگن تهاجم فرهنگی و این حرفا خدا شاهده دخترای غربی از دخترای ما وضع اخلاقیشون بهتره

  2. پدر ومادری خودشون تربیت نشدند واگاهی وشناخت ازمسائل اخلاقی وتربیتی و….ندارند جای تعجب نیست دختران وپسران با رفتار منفی تحویل اجتماع بدن…..

  3. شاید بنده خداها دغدغه های عمیقی دارند و مثلا سر اینکه کدومشون تیرکمان آرش رو بگیره تو دستش با هم کشمکش میکنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا