تربیتیچند رسانه ای

پناهیان: تعلیمات دینی را از مدارس حذف کنید!

حجه الاسلام الاسلام والمسلمین پناهیان در سخنرانی که اخیراً بخشی از آن در فضای مجازی منتشر شده بیان می‌کند که تعلیمات دینی لزومی ندارد در مدارس دانش آموزان آموزش داده شود.

مدرسه آنلاین – در این سخنرانی حاج آقا پناهیان تاکید دارد که با هدف جلوگیری از فرار دانش آموزان از مدرسه و دین گریزی آنها باید تعلیمات دینی را در مساجد به دانش‌آموزان آموزش داد نه مدارس!

او همین رابطه تاکید دارد که در مدارس به جای آموزش تعالیم دینی باید میل حضور دانش آموزان به مسجد تقویت شود.

این نظرات در حالی بیان می‌شود که وزارت آموزش و پرورش برنامه‌های مفصل و متقنی برای افزایش حضور روحانیون و تعلیمات دینی در مدارس در دستور کار دارد.

در ادامه این سخنرانی را در قالب فیلم می‌بینید:

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

  1. این واقعا یک حرف درست است قبلا زمان ما سی سال پیش ما همه آن چیز را که در تعلیمات گفته می شود به واسطه پدر و مادر می دانستیم حتی وقتی معلم در کلاس می گفت تکراری و شیرینی خواصی داشت الان تعلیمات دینی که هیچ حتی قرآن هم که قبلا روخوانی بود شده تفسیر و معانی و غیره که این وسط معلوم نیست قرآن است یا آموزش زبان عربی این وسط معلمین کم اعتقاد و بی توجه برای نمونه در یکی از کلاس ها که پسرم هم در کلاس بود کتاب را بصورت دانش آموزی پرتاب کرده معلم که دانش آموزان از جمله پسرم اعتراض کردن چرا به قرآن بی احترامی می کنی الان اگر این اتفاق در کشور سوئد بود کلی تظاهرات می شد

  2. بر اساس تجربه میگم واقعا درست میگه. با توجه به اینکه خودم دانش آموز بودم و با وجود گرفتن نمرات ممتاز در دینی و قرآن همون زمان از تعلیمات دینی بیزار شدم چون فکر می کردم به درد من نمیخوره و دارند منو مجبور به خوندن اون مطالب بی استفاده می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا