بازی ریاضیزنگ تفریح

بگو کدوم دفترچه رو انتخاب میکنی تا بگم چقدر قدرت تصمیم‌گیری‌ داری

آزمون‌های شخصیت می‌تواند راهی عالی برای به دست آوردن شناخت در مورد ویژگی‌ها و خصوصیات منحصر به فرد شما باشد. انجام آزمون شخصیت می‌تواند به شما کمک کند تا بفهمید که چگونه به دنیا نگاه می‌کنید، چگونه به موقعیت های مختلف واکنش نشان می دهید و چگونه با دیگران تعامل دارید..

مدرسه آنلاین – اگر می‌خواهید استعدادهای پنهان، نقاط قوت و خود واقعیتان را بهتر بشناسید آزمون زیر را انجام دهید. این آزمون نشان می‌دهد چقدر به تصمیمات خود اعتماد دارید.

 به تصویر زیر نگاه کنید و ابتدا آنچه را که می‌بینید، بگویید. این آزمون به شما درک بهتری از خودتان و نحوۀ تعاملتان با دنیای اطراف می‌دهد. با انتخاب یک دفترچه یادداشت، می‌توانید به درک عمیق‌تری از خود برسید.

به تصویر نگاه کنید و بگویید در نگاه اول چه می‌بینید.

گزینۀ A:

کسانی که دفترچۀ A را انتخاب می‌کنند نشان می‌دهند که مراقب استعدادهای خود هستند. آنها ترجیح می‌دهند قبل از تصمیم‌گیری به همه چیز فکر کنند. آنها وقت می‌گذارند تا موقعیت را درک کنند و قبل از انتخاب بهترین گزینه، همۀ گزینه‌ها را بررسی می‌کنند و مزایا و معایب آنها را می‌سنجید.

افرادی که دفترچۀ A را انتخاب می‌کنند، می‌خواهند مطمئن شوند که تصمیم‌هایشان به‌خوبی آگاهانه و اندیشیده شده است، نه اینکه صرفاً بر حس درونی خود تکیه کنند. آنها به قضاوت خود اعتماد دارند اما در انتخاب‌های خود محتاطند.

دفترچۀ B:

کسانی که گزینۀ B را انتخاب می‌کنند نشان می‌دهند که به استعدادهای خود اعتماد دارند. آنها هنگام تصمیم‌گیری به شدت به احساس درونی و شهود خود متکی هستند. افرادی که دفترچۀ B را انتخاب می‌کنند به قدرت ضمیر ناخودآگاه اعتقاد و اعتماد دارند.

آنها می‌دانند که تحلیل بیش از حد می‌تواند مضر باشد و می‌دانند که گاهی اوقات بهتر است به سادگی از اولین تصمیم و توانایی خود استفاده کنید.

گزینۀ C:

کسانی که دفترچۀ C را انتخاب می‌کنند نشان می‌دهند که به استعداد خود اعتماد ندارند. آنها معمولاً ترجیح می‌دهند به جای اعتماد به احساسات درونی خود، از آنچه منطقیاست استفاده کنند. افرادی که دفترچۀ C را انتخاب می کنند، اهمیت زیادی به حس خود نمی‌دهند، زیرا معتقدند که می‌تواند آنها را به بیراهه بکشاند. در عوض، آنها هنگام تصمیم گیری بر حقایق و شواهد و به جای احساسات، بر واقعیات تکیه می‌کنند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا