چیستانکیست؟

فرزاد جمشیدی کیست؟

فرزاد جمشیدی متولد خرداد ماه ۱۳۴۹ در تهران و مجری تلویزیونی اهل ایران است.

مدرسه آنلاین- او اجرای برنامه‌های «یاد خدا» و «ماه خدا» را در شبکه یک تلویزیون صدا و سیما بر عهده داشته‌است. همچنین ریاست دفتر هماهنگی و سازماندهی مجریان صدا و سیما را هم عهده‌دار بوده‌است.

او در سال ۱۳۸۶ به مدت سه ماه مدیرکل روابط عمومی وزارت بازرگانی بود. جمشیدی دارای لیسانس حقوق و دکترای علوم قرآنی است.

فرزاد جمشیدی با اجرای برنامه‌ای در رادیو ایران با نام «یاد خدا» در اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۱ و شعرخوانی در خصوص، با شکایت از طرف مدعی العموم مواجه شد و پرونده‌ای علیه وی در دادسرای فرهنگ و رسانه تشکیل شد.

در این پرونده دادستانی کل کشور به عنوان مدعی العموم از فرزاد جمشیدی شکایت کرده بود که این پرونده به دلیل صرف نظر کردن شاکی از شکایت خود، مختومه اعلام شده‌است.

وی پرونده دیگری با طرف شاکی خصوصی داشت و با این پرونده مرتبط نبود که پس از رسیدگی رسمی در دی ۹۱، شاکی نیز در تیرماه ۱۳۹۲ رضایت خود را نسبت او اعلام کرد.

وی که از مجریان فعال برنامه‌هایی ماه رمضان نیز بود بیست روز قبل از ماه رمضان، در ۲۹ خرداد ۱۳۹۲ با انتشار نامه‌ای برای همیشه از اجرا در سازمان صداوسیما خداحافظی کرد.

 با این وجود، تصویر وی در تاریخ ۱۸ شهریور ۱۳۹۳، از شبکه یک سیما، پخش شد که در حال اجرای مراسمی در اصفهان بود.

بازگشت به تلویزیون

فرزاد جمشیدی مجری برنامه‌های معارفی، در ماه محرم 1400 اجرای برنامه‌ای در شبکه جام جم را بر عهده گرفت و به این ترتیب به تلویزیون به صورت رسمی بازگشت.

فرزاد جمشیدی پس از ۵ سال دوری از اجرا به قاب تلویزیون بازگشت و برنامه “روز حسین” را از شبِ گذشته در شبکه جهانی جام‌جم اجرا می‌کند.

این برنامه که در مرداد ماه 1400 مصادف با دهه اول محرم آغاز شد، به مدت ۱۰ روز و تا پانزدهم محرم ادامه دارد  هر شب ساعت ۲۱:۴۵ روی آنتن می‌رود.

منبع: ویکی پدیا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا