جدیدترین اخبار

وجوه سرویس مدارس تپسی مسترد می‌شود

امسال تپسی برای ارائه سرویس مدرسه تپسی مبالغی را از کاربران دریافت کرد اما به کاربرانی که وجه خدمت را پرداخت کرده بودند، خدماتی ارائه نداد.

مدرسه آنلاین – امسال تپسی برای ارائه سرویس مدرسه، مبالغی را از کاربران دریافت کرد اما به کاربرانی که وجه خدمت را پرداخت کرده بودند، خدماتی ارائه نداد. بر این اساس در نشست خبری امروز سه‌شنبه 18 مهر مسعود ستایشی؛ سخنگوی قوه قضاییه به این موضوع پرداخت و گفت: مقرر شده است وجه پرداختی به والدینی که هزینه را واریز کرده بودند و انصراف دادند، اعاده شود.

سخنگوی قوه قضاییه در نشست خبری امروز درباره اقدام تپسی در دریافت مبالغی از کاربران برای ارائه سرویس مدرسه و ارائه ندادن خدمات به کاربرانی که وجه خدمت را پرداخت کرده بودند، گفت: مدیرعامل شرکت پیشگامان فناوری و دانش آرامیس که یک شرکت خدمات اینترنتی است، در ارتباط با این قضیه به دادسرای عمومی و انقلاب تهران دعوت شد‌. در جلسه‌ای که صبح روز دوشنبه 17 مهر با حضور وی، دادستان تهران و افرادی که با موضوع مرتبط هستند برگزار شد، مقرر شده است وجه پرداختی به والدینی که هزینه را واریز کرده بودند و انصراف دادند، اعاده شود.

وی ادامه داد: برای تأمین کامل سرویس خدمات تپسی به دانش‌آموزان نیاز به حدود یک‌هزار دستگاه تاکسی است که مقرر شده است معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران آن در تأمین آن اهتمام داشته باشد.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. اولا در روز روشن کلاه برداری
    دوما ملتی که همش دنبال ارزانی هست ومفت بودن میشه بازیچه عده ای سودجو.
    از هول حلیم افتادن توو دیگ‌.
    این چه فایده ای داره حدود ۲ماه هست پول رو گرفته گذاشته بانک چون مبلغ خیلی قابل ملاحظه ای میشه الانم ارائه خدمت نکرده میخواد برگردونه اونم با منت

  2. پول به چه درد من میخوره در حالی که فرصت برای گرفتن سرویس از مدرسه تمام شده و دیگه ندارن !!! اصلا مشکل با پرداخت پول حل نمیشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا