چند رسانه ایسرگرمی

کشته شدن یک دانش آموز در تیراندازی در مدرسه‌ + فیلم

از شهر سیاتل آمریکا خبر می رسد که دانش آموزی بخاطر تیراندازی در مدرسه جان خود را از دست داده است.

مدرسه آنلاین- شبکه کینگ فایو نیوز در آمریکا از کشته شدن یک دانش آموز در تیراندازی در مدرسه‌ای در سیاتل آمریکا خبر داد.

هیچ کلاس درسی در این مدرسه در شهر سیاتل تشکیل نشده است. خدمات حمایت‌های روانی به والدین ارائه می‌شود. کار والدین برای صحبت با بچه هایشان و توضیح اتفاق روز گذشته به آن‌ها کار بسیار سختی است. پلیس سیاتل یک نفر را بازداشت کرده است. هنوز در مراحل بسیار اولیه تحقیقات در این زمینه قرار داریم. تصاویری که از روز گذشته منتشر کرده ایم نشان می‌دهد والدین با عجله به دبیرستان اینگراهام می‌آیند به امید آنکه بتوانند بچه هایشان را پیدا کنند.

به محض آنکه با والدین تماس گرفته شد آن‌ها برای بردن بچه‌های خودشان آمدند. وقتی برای درخواست کمک به پلیس سیاتل زنگ زدند، آن‌ها ظرف مدت 4 دقیقه خودشان را به این مکان رساندند. این اتفاق ساعت ۱۱ صبح رخ داد. آن‌ها فرد مظنون را در خیابان 145 دستگیر کردند. وی سلاح به همراه داشت. البته هنوز تایید نشده است که این همان سلاحی بوده است که از آن در تیراندازی در این مدرسه استفاده شده است.

رئیس پلیس : ما می‌کوشیم اطمینان حاصل کنیم که با همه افرادی که پیدا می‌کنیم مصاحبه و همه علل وقوع چنین اتفاقی را شناسایی کنیم. در تلاش هستیم تا راه‌هایی بیابیم برای اینکه از وقوع مجدد چنین اتفاقاتی جلوگیری کنیم، زیرا نمی‌خواهیم وضعیت شهرمان به این صورت باشد که فرد جوانی سلاح در دست بگیرد تا به دیگران آسیب برساند.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. شروع ناآرامی های آمریکا، گوش به زنگ باشید آمریکا در حال فروپاشی، زمان چرخش قدرت از آمریکا به ایران فرا رسیده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا