علمی هنریکتابخانه

آینده ی کیهان به کتابفروشی‌ها رسید

مطالعه و کتاب و کتابخوانی یکی از راه‌های موفقیت است و این دنیای مدرن که دنیای سرعت و فضای مجازی است باز هم هیچ چیز جای کتاب را نمی‌گیرد.

مدرسه آنلاین – نظر به اهمیت موضوع کتاب و کتابخوانی در این بخش و به صورت مرتب تلاش می‌شود تا به معرفی کتاب‌های برتر به ویژه تازه‌های حوزه نشر پرداخته شود.

کتاب «آیندۀ کیهان» اثر رامان پرینجا در حوزۀ کیهان‌شناسی از تازه‌های بازار نشر برای نوجوانان است. این اثر شروین جوانبخت ترجمه کرده و را انتشارات پرتقال در 68 صفحه منتشر کرده است. .

در معرفی این اثر آمده است: ««آینده ی کیهان خواننده را به سفر میبرد تا خوانندگان نگاهی دقیق تر به آینده بگذارند. البته آینده ای بسیار دور . تفاوت این کتاب با کتاب های اختر شناسی دیگر نیز همین است سفری که در آن تریلیون ها سال به جلو می رویم و شاهد تغییرات کیهان خواهیم بود. آینده ی کیهان کتابی بینظیر است چرا که اطلاعات زیادی را درباره ی تغییرات آینده ی کیهان را به ترتیب و دسته بندی شده ارائه می دهد. از بازگشت دنباله دارها گرفته تا عمق تاریک جهان که یک نانیلیون سال نوری با ما فاصله دارد.»

پروفسور رامان کی پرینجا اخترشناس، استاد و نویسنده است. او استاد اخترفیزیک در دانشگاه کالج لندن  است. او جایزۀ تدریس دانشکده، جایزۀ آموزش، جایزۀ آموزش علوم فیزیک مؤسسۀ آمریکایی؛ جایزۀ کتاب جوانان انجمن سلطنتی و … را دریافت کرده است. مدال و جایزۀ مؤسسه فیزیک 2021 لیز مایتنر به پروفسور پرینجا به دلیل مشارکت طولانی مدت او در مشارکت و الهام بخشیدن به کودکان در فیزیک، از جمله طیف بسیار انگیزشی از کتاب‌ها، سخنرانی‌های عمومی و رویدادهای علمی تعاملی برای جوانان، اعطا شده است.

کتاب «آیندۀ کیهان» را می‌توانید از اینجا تهیه کنید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا