اقتصادیدیگه چه خبر؟

واکنش مهم وزارت صمت درباره تحویل خودروها در سال ۱۴۰۳

وزارت صمت به اعتراض متقاضیانی که موعد تحویل خودروی آن ها بر خلاف اعلام قبلی مبنی بر تحویل در سال جاری به سال ۱۴۰۳ موکول شد، پاسخ داد.

مدرسه آنلاین- به دنبال پیگیری های اقتصادسنج، وزارت صمت به اعتراض متقاضیانی که موعد تحویل خودروی آن ها به سال ۱۴۰۳ موکول شد، پاسخ داد.

سخنگوی وزارت صنعت در این رابطه عنوان کرد:

با توجه به استقبال قابل توجه از چند مدل در شرکت ایران‌خودرو که باعث شد زمان تحویل خودرو برای آنها برای سال آینده تعیین شود این امکان برای این دسته متقاضیان فراهم می‌شود که با انتخاب خودروی دیگری زمان تحویل خودروی خود را کاهش دهند.

سه‌شنبه پنجم اردیبهشت سامانه یکپارچه تخصیص خودرو برای متقاضیانی که نوبت تحویل خودروی آنها سال ۱۴۰۳ اعلام شده باز می‌شود.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. اول اینکه تارا و رانا تو این طرح نبودن و شما گفته بودین تا آخر سال ۱۴۰۲ به همه اونایی که ثبت نام کردن ماشین داده میشه الان چطور میگین متقاضی زیاد بوده که افتاده سال ۱۴۰۳ من نمیخوام ماشین و تغییر بدم سر حرفتون بمونین و همه ثبت نامی هارو تا آخر امسال بدین اگه اینطور که شما میگین باشه پس اونایی که اردیبهشت ثبت نام کنن باید بعد از ۱۴۰۳ خودرو هاشون و تحویل بگیرن

    1. با سلام چرا با روح روان ما بازی میکنید انشلا به زمین کرم بخورید انشلا خیر نبینی شما قول دادی امسال همه رو ماشین میدی قول الکی ندید و سلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا