جدیدترین اخبار

نماینده مجلس: وزیر آموزش و پرورش به جای نشستن در وزارتخانه از فرهنگیان دفاع کند

نماینده مردم علی آباد در مجلس گفت: وزیر آموزش و پرورش به جای نشستن در وزارتخانه نزد رئیس سازمان برنامه و بودجه یا معاون اول رئیس جمهور برود، از فرهنگیان دفاع کند و تحرک از خود نشان دهد.

مدرسه آنلاین- رحمت اله نوروزی نماینده مردم علی آباد در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز (سه شنبه، ۴ مردادماه) در نشست علنی مجلس در تذکر شفاهی خود، گفت: وضعیت حقوق کارمندان و بازنشستگان خوب نیست، تورم ۵۰ درصد اما افزایش حقوق‌ها تنها ۱۰ درصد است.

وی همچنین خطاب به وزیر جهاد کشاورزی، در خصوص کمبود نهاده‌های دامی تذکر داد و عنوان کرد: جوجه‌ریزی کاهش پیدا کرده است، باید به این موضوع توجه کنید.

نوروزی خطاب به وزیر آموزش و پرورش، تصریح کرد: وضعیت مربیان پیش دبستانی، نهضت سوادآموزی، معلمان خرید خدمت و غیرانتفاعی را یک بار برای همیشه حل کنید. مراجعه به نمایندگان بسیار زیاد است، بارها به این موضوع تاکید کرده‌ایم رتبه‌بندی باید اجرایی شود، وزیر باید صدای معلمان و فرهنگیان در دولت باشد، چرا به اراده به این موضوع ورود نکرده و اجرای این قانون را به امروز و فردا موکول می‌کنید؟

وی اضافه کرد: فرهنگیان طلایه‌دار تعلیم و تربیت هستند و باید برای اول مهر با انگیزه در کلاس درس حاضر شوند. آقای نوری وزیر آموزش و پرورش! به جای نشستن در وزارتخانه به دولت و نزد رئیس سازمان برنامه و بودجه یا معاون اول رئیس جمهور بروید و از این جمعیت فراوانی که سرمایه کشور هستند دفاع کنید. باید تحرک از خودتان نشان دهید و در دولت باید قوی‌ترین وزیر باشید.

منبع: مهر

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. سلام وعرض ادب

    احسنت به این نماینده فهمیده

    چرا وزیر آموزش و پرورش بعد از یکسال از بازنشستگی پاداش پایان خدمت ۱۴۰۰ فرهنگیان را نمی پردازند .
    شما مسوولیت خطیری را پذیرفته اید
    و دغدغه ای هم نشان نمی دهید
    آیا من و همکارانم باید بعد از بازنشستگی برای پول رهن واجاره و تحصیل و ازدواج فرزند و…به قرض کردن از دیگران مجبور باشیم
    بخدا من وهمکاران به بانک و دوستان و آشنایان بدهکاریم و شرمنده خانواده
    شما دین سنگینی را به گردن دارید این یک ظلم واضح هست مگر ما بادیگر ارگان ها چه فرقی داریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا