چیستانکیست؟

متین کریمزاده کیست؟

متین کریم‌زاده متولد ۱۰ تیر ۱۳۷۷ در بوشهر، بازیکن فوتبال ایرانی است که در لیگ برتر ایران برای باشگاه فوتبال استقلال تهران بازی می‌کند.

مدرسه آنلاین- کریم زاده سابقه بازی در شاهین بوشهر و پارس جنوبی جم را در کارنامه خود دارد.

استقلال تهران توانست با درخشش او در زمان سرمربی گری فرهاد مجیدی و در بازی یکی مانده به آخر در لیگ برتر سال ۹۹-۱۴۰۰ تیم نساجی مازندران را شکست دهد.

این فوتبالیست بوشهری که پیش از این دو فصل عضو باشگاه پارس جنوبی جم بوده در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا حتی یک دقیقه هم در جده عربستان به میدان نرفت و تنها در دو دیدار در لیست نفرات استقلال قرار داشت و ۱۸۰ دقیقه روی نیمکت آبی‌پوشان نشست. این بازیکن در دیدار استقلال – الاهلی با تساوی بدون گل به پایان رسید و استقلال – الشرطه که بازی یک بر صفر به سود هم تیمی هایش تمام‌شد ۱۸۰ دقیقه روی نیمکت نشسته بود.

متین کریم زاده چپ پاست و در این فصل در ۱۳ بازی استقلال به مدت ۱۴۷ دقیقه برای تیمش به میدان رفته است. بی شک با درخششی که این بازیکن روبروی نساجی داشت مجیدی دوست دار از او در دیدار با سپاهان استفاده کند ولی باید دید سرمربی استقلال در چنین بازی مهمی این ریسک را می کند تا از این فوتبالیست کم تجرب بهره ببرد یا نه؟ این می تواند سورپرایز مجیدی برای محرم نویدکیا هم باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا