دیگه چه خبر؟فرهنگی

متن مهراب قاسم خانی بمناسبت تولدش

به تازگی مد شده است که برخی سلبریتی ها تا حدی که می توانند خود و کشور را بدبخت ترین نشان دهند. بر همین اساس مهراب قاسخانی نیز تولد 52 سالگی خود را با متنی سراسر سیاه شروع کرده است.

مدرسه آنلاین – مهراب قاسمخانی نویسنده طنز، 52 ساله شد. وی متولد 16آذر 1350 است. قاسمخانی فیلم‌نامه‌نویسی را به طور حرفه‌ای از سال ۱۳۷۸ در تلویزیون شروع کرد و با نویسندگی در مجموعه‌های طنزی مانند پاورچین، شب‌های برره، باغ مظفر، مرد هزار چهره و ساختمان پزشکان مشهور شد. وی دو بار ازدواج کرده‌است. حاصل ازدواج اولش یک دختر به نام نیروانا است. پس از جدایی از همسر اولش، برای بار دوم در سال ۱۳۸۳ با شقایق دهقان ازدواج کرد. حاصل این ازدواج پسری به نام نویان است. او در سال ۹۷ با شقایق دهقان متارکه کرد. 

مهراب قاسمخانی به مناسبت تولد 52 سالگیش متنی را منتشر کرده است:

تولد مهراب_قاسمخانی

شمع پنجاه و دو رو هم فوت کردم رفت. موقع فوت کردنش، هر چی فکر کردم، آرزویی به فکرم نرسید. نه این که آرزو نداشته باشما. اتفاقاً دارم، ولی اونقدر دست نیافتنی شدن و اونقدر برای رسیدن بهشون دیر شده که خود به خود تقلیل پیدا کردن به چیزایی که شدنی تر هستن.
مثلاً آرزو داشتم یه روزی با اسپیلبرگ کار کنم، ولی به این که ممنوع الکار نباشم و فقط بتونم کار کنم هم راضیم.
آرزو داشتم یه دونه از اون ویلا ها که توی تب.لیغشون مینویسن، فقط هشتاد و نه میلیا.رد تومن داشتم، ولی به این که بتونم اجاره تا آخر سالم رو بدم و برای سال دیگه تمدیدش کنم هم راضیم.
آرزو داشتم یه ماشین هَمِر مشکی مات داشته باشم، ولی به این که بتونم کلاً ماشین داشته باشم هم راضیم.
آرزو داشتم با بچه هام دو ماه بریم دور دنیا بگردیم، ولی الان به یه هفته شمال هم راضیم.
ولی هنوز از اولین و مهم ترین آرزوم کوتاه نیومدم. این که بمونم و سلامتی، خوشحالی، امنیت، آسایش و آینده روشن بچه هامو ببینم… گرچه الان که فکر میکنم، راضیم که این اتفاق بیفته، حتی اگه نباشم که ببینم.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا