دیگه چه خبر؟فرهنگی

علت جدایی یکتا ناصر از منوچهر هادی چیست؟

چند روز پیش یکتا ناصر با انتشار فیلمی از سفره هفت سین خانه اش مدعی شد که منوچهر هادی دختر او را دزدیده است.

مدرسه آنلاین – در این فیلم که ثابت می کند یکتا ناصر از منوچهر هادی جدا شده همچنین ناصر مدعی است 10 سال از منوچهر هادی کتک می خورده است.

منوچهر هادی همسر یکتا ناصر کارگردان معروف سینما و تلویزیون است. منوچهر هادی با سریال هایی چون دلدادگان و عاشقانه به شهرت رسید. حاصل ازدواج منوچهر هادی و یکتا ناصر یک دختر است. منوچهر هادی با انتشار تصاویر تولدش 51 ساله شدنش را جشن گرفت.منوچهر هادی بیوگرافیش را منتشر کرد.

یکتا ناصر در ۱۲ آبان ۱۳۵۷ در تهران متولد شد. پدرش افسر بازنشسته نیروی زمینی و مادرش خانه دار است. فرزند دوم خانواده است و یک خواهر بزرگتر به نام نیکتا و یک برادر کوچکتر از خود دارد. یکتا ناصر به دلیل علاقه به بازیگری به چند دفتر سینمایی مراجعه کرد و در تست انتخاب بازیگر شرکت کرد که در نهایت در سال 76 برای بازی در مجموعه تلویزیونی گلهای کاغذی انتخاب شد.

ازدواج منوچهر هادی

یکتا ناصر همسر منوچهر هادی کارگردان و فیلمنامه نویس سینمای ایران است. آن ها در اسفند سال ۱۳۹۴ با هم ازدواج کردند، این زوج صاحب فرزند دختری به نام سوفیا هستند.

منوچهر هادی (زادهٔ ۲۸ مرداد ۱۳۵۱ گلپایگان) کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس سینما و تلویزیون ایرانی است. از کارهای شاخص وی می‌توان مجموعه‌های تلویزیونی عاشقانه و دلدادگان، خداحافظ بچه و خوب بد زشت را نام برد. وی همچنین با ساخت فیلم‌فارسی‌های رحمان ۱۴۰۰، آینه بغل، و من سالوادور نیستم که در گیشه موفق بودند یکی از کارگردانان پول‌ساز بشمار می‌رود.

وی درسال ۱۳۶۳ در جنگ عراق و ایران پدرش را از دست داد و پس از دریافت دیپلم در رشتهٔ الکتروتکنیک پا به عرصه هنر گذاشت و تجربه‌هایی چون بازیگری، دستیاری کارگردان و مسئول تدارکات را از سر گذراند.

کودکی منوچهر هادی

کودکی منوچهر هادی( با لباس ارتشی) در کنار خواهر و برادرهایش

منوچهر هادی فرزند شهید است و پدر او در سال 63 و در جنگ ایران و عراق به شهادت رسید.

خانواده منوچهر هادی

منوچهر هادی در کنار مادر و خواهرهایش

این کارگردان جوان در خانواده ای پرجمعیت 11 نفره ای متولد شد و 5 خواهر و سه برادر دارد و خودش فرزند هفتم خانواده است.

علت جدایی یکتاناصر از منوچهر هادی

مستند به اطلاعاتی که یکتا ناصر در اختیار رسانه ها قرار داده است، برخورد ناشایست و تنبیه بدنی او توسط همسر و نیز اخلاق بد و دست بزن هادی منجر به طلاق و جدایی این دو شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا