جدیدترین اخبار

سه ونیم میلیون دانش‌آموز در مدارس خطرآفرین تحصیل می‌کنند

مسئله کمبود فضا و شلوغی کلاس‌ها امری است که مربوط به امروز و دیروز نیست. سال‌هاست که وضع مدارس دولتی همین شلوغی و تعداد بالای دانش‌آموزان در کلاس‌های درس است.

مدرسه آنلاین – در ۵۰۰ هزار کلاس درس کشور، ۱۶ میلیون دانش‌آموز در حال تحصیل هستند. به گفتۀ معاون وزیر آموزش و پرورش ۳.۵ میلیون دانش‌آموز در مدارس خطرآفرین تحصیل می‌کنند. وی گفت: در دولت سیزدهم ۳.۵ میلیون متر مربع به سرانه فضای آموزشی اضافه خواهد شد.


به گزارش خبرآنلاین استان همدان، حمیدرضا خان محمدی که در شورای آموزش و پرورش در فرمانداری تویسرکان سخن می گفت با اعلام اینکه آینده کشور در گرو توجه به آموزش و پرورش است، افزود: به این مسئله در دولت سیزدهم توجه ویژه‌ای شده است.

وی با اشاره به گزینش معلمان با کیفیت بالا در این دولت گفت: البته هر کاری در ابتدا مشکلاتی دارد که امیدواریم با حمایت‌های همه‌جانبه مسوولان این اشکالات به حداقل برسد.

معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: آخرین حکم الحاقی مجلس در برنامه هفتم که بالاترین رای را آورد برای مبحث مقاوم‌سازی در آموزش و پرورش است که امیدواریم این موضوع مورد حمایت نمایندگان در شورای نگهبان نیز تایید شود.

خان محمدی در بخشی دیگر از سخنانش با بیان اینکه در این دولت دبستان‌های کشور با بکارگیری نیروهای ارزشی به ادبستان تبدیل شده‌اند گفت: خدا را شکر تیم آموزش و پرورش انقلابی پای کار است.

وی با تقدیر از توجه عمیق و دلسوزانه به مسائل و افزایش اعتبارات شهرستانی آموزش و پرورش توسط فرماندار گفت: این نوع نگاه‌ به آموزش و پرورش شهرستان، نگاه راهبردی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا