چیستانکیست؟

سجاد گنج‌ زاده کیست؟

بیوگرافی سجاد گنج‌زاده

سجاد گنج‌زاده متولد ۱۴ دی ۱۳۷۰ در  اسلام‌شهر و کاراته کای ملی پوش اهل ایران است. او اهل اسلامشهر در استان تهران است و در اسلامشهر باشگاهی به نام قهرمان را اداره می‌کند.
مدرسه آنلاین- سجاد گنج زاده در رده‌های مختلف تیم‌های ملی کاراته زیر نظر مربیان مطرحی همچون سید شهرام هروی،  علیرضا کتیرایی،  مجید عبدالحسینی،  مهران بهنام فر،  غلامرضا دباغیان و حسین روحانی فعالیت داشته‌است.
قهرمانی جهان
گنج زاده در مسابقات قهرمانی جهان سال ۲۰۱۶ در لینز اتریش، پس از شکست حریفانی از ولز، تونس، کرواسی، ماکائو و بوسنی راهی فینال شد و در این مرحله با حریف مراکشی، که مدال طلای امید‌های جهان را در کارنامه دارد، رقابت کرد و در نهایت با شکست این کاراته کا طلای وزن ۸۴+ کیلوگرم را از آن خود کرد. این مسابقه در وقت قانونی به تساوی رسید و در هانتی با رای داوران، گنج‌زاده پیروز مسابقه شد. گنج‌زاده پیش از این در سال ۲۰۱۴ در رقابت‌های جهانی آلمان مدال نقره را کسب کرده بود.سجاد گنج زاده در رقابت‌های قهرمانی جهان سال ۲۰۱۸ که در اسپانیا برگزارشد در وزن +۸۴ کیلوگرم با شکست رقبایی از قرقیزستان، آمریکا، بلژیک، ترکیه و روسیه موفق شد به دیدار نهایی این رقابت‌ها صعود کند. در مبارزه پایانی گنج زاده مقابل جانان هورنه از آلمان به نتیجه ۲ بر ۵ رضایت داد و صاحب مدال نقره شد.

 

سجاد گنج‌زاده و همسرش

همانطور که اشاره شد سجاد گنج زاده در اسلام شهر تهران به دنیا آمد اما اصالتا آذری زبان و اهل روستای ایده لو منطقه بیله سوار استان اردبیل می باشد و دو برادر بزرگتر دارد.

در ادامه تصویر سجاد گنج زاده را در کنار همسرش مشاهده می کنید.

کسب سهمیه المپیک

گنج زاده در پایان لیگ کاراته وان سالزبورگ اتریش ۲۰۲۰، در رده سوم رنکینگ المپیکی وزن ۷۵+ کیلوگرم قرار گرفت.

حضور در مسابقات المپیک ۲۰۲۰ توکیو
سجاد گنج زاده در بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو حضور داشت و مسابقات خوبی از خود به نمایش گذاشت و راهی مسابقه رده بندی شد.

کسب مدال طلای المپیک 2020  توکیو

سجاد گنج زاده با دست شکسته در مسابقات المپیک توکیو حاضر شد و با نمایشی درخشان راهی فینال شد. در مسابقه فینال با حریفی از عربستان رو به رو شد و به دلیل ضربه خطای حریف عربستانی، او پیروز مسابقه اعلام شد و صاحب مدال طلا شد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا