چند رسانه ای

وقیحانه ترین رفتار یک جوان با کودک کار+ فیلم

کودک کار یک آسیب اجتماعی است که این روزها در کشور ما پر رنگ شده و گویا کسی هم به دنبال درمان آن نیست. امری که در آینده به بحران برای جامعه و خود این افراد تبدیل خواهد شد و جامعه را با افرادی عمدتاً با مشکلات روحی و رفتارهای آسیب‌زا مواجه خواهد کرد.

مدرسه آنلاین – کودکان کار اقشار ضعیف و آسیب‌پذیر جامعه هستند. کودکانی که به جای درس و مدرسه، به جای نوازش دست مهربان خانواده، در خیابان‌ها به دنبال مشتری می‌گردند و گاه با اهانت و رفتارهای زنندۀ مشتری‌ها و سایر افراد مواجه می‌شوند.

فیلمی در فضای مجازی منتشر شده که یک پسر جوان از کودک کار می‌پرسد چه دوست دارد و به عمد همان چیز را می‌خرد و جلوی چشمان پسرک می‌خورد تا شخصیت او را لگدمال کند و البته در حقیقت عقده و کمبودهای خود را نشان می‌دهد که فردی ضعیف‌کش است و از انسانیت بی‌بهره. این فیلم صدای مردم را درآورد.

در ادامه فیلم را مشاهده می‌کنید.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. کی فیلمبرداری کرده ؟ چرا اینقدر صدای طرف واضحه ؟ میکروفون داره . ساختگیه … هدفش بی فرهنگ نشان دادن جامعه است . از مکر دشمنان غافل نشوید .

  2. درفرهنگ ما ایرانی ها اگر جلو جمع چیزیمیخوردیم امکان نداشت به دیگران ندهیم واگر غذایبوداری ظبخ میکردیم حتما برای همسایه میبردیم وخریدها را در دستمال یا کیسه ای که دید نداشت تا خانه حمل میکردیم ولی متاسفانه امروزه ما از فرهنگ غرب عادتهای بد را فراگرفتهایم واز آدابورسوم خوبشان هیچ نیاموخته ایم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا