اخلاقی مذهبیشعر و داستانکتابخانه

خمیه ی ماهتابی داستانی خیالی تاریخی را روایت می‌کند

بررسی زندگی بسیاری از انسان‌های موفق در طول تاریخ و در نقاط مختلف جهان نشان می‌دهد که این افراد بیشتر از بقیه انسان ها اهل مطالعه و خواندن کتاب بوده‌اند.

مدرسه آنلاین– نظر به اهمیت موضوع کتاب و کتابخوانی در این بخش و به صورت مرتب تلاش می‌شود تا به معرفی کتاب‌های برتر به ویژه تازه‌های حوزه نشر پرداخته شود.

کتاب «خیمۀ ماهتابی» اثر فاطمه سادات موسوی در حوزۀ ادبیات دینی برای نوجوانان منتشر شده است. این کتاب را نشر کاظمی در 76 صفحه منتشر کرده است.

در معرفی این داستان آمده است: «خیمۀ ماهتابی یک داستان خیالی و تاریخی است که در آن دو خط داستانی همزمان روایت می‌شود. این کتاب نوجوانان را به سفری پرماجرا و پرسرگرمی هدایت می‌کند. در خط داستانی خیالی، قهرمان داستان یک خیمه با توانایی‌های شگفت‌انگیز دارد. او می‌تواند صداهای زمین و زیرزمین را بشنود و اتفاقات اطرافش را ببیند. همچنین او فضول و حواس‌پرت است.

این قدرت‌های خاص خیمه باعث می‌شود تا خیمه مخاطب را به سفری تاریخی و پرماجرا ببرد که در سرزمین کربلا ختم می‌شود.

سفر قهرمان به سمت کربلا در جهانی که نویسنده خلق کرده، برای کودکان و نوجوانان مناسب است.
سبک داستان‌پردازی کتاب و نثر روان و خودمانی آن، مخاطب را با خود همراه می‌کند و خواننده به دنبال سرنوشت خیمه و اتفاقاتی که در انتظارش هستند، می‌رود. در طول داستان، خیمه برخی قدرت‌های ویژه دارد که به او کمک می‌کنند تا با مشکلات روبه‌رو شده و در مسیر سفرش پیشروی کند.»

کتاب «خیمۀ ماهتابی» را می‌توانید از اینجا تهیه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا