چیستانکیست؟

حمید گودرزی کیست؟

حمید گودرزی متولد 2 آذر 1356 در بروجرد ، بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون است.

مدرسه آنلاین- حمید گودرزی فارغ التحصیل لیسانس رشته بازیگری از دانشگاه آزاد تهران می باشد ، تابحال دوبار عاشق شده و یکبار ازدواج کرده که به طلاق ختم شده است.

خانواده 

حمید گودرزی در یک خانواده ۴ نفری زندگی میکرد. بامادرش ۱۴ سال اختلاف سنی دارند. یک خواهر دارد که گرافیک خوانده است.. پدرش تاجر فرش و مادرش خانه دار است. هم پدر و هم مادر حمید گودرزی با بازیگر شدن او مخالف بودند.

ازدواج و طلاق

حمید گودرزی در 20 شهریور 1383 با دختری به نام ماندانا دانشور ازدواج کرد که آشنایی این دو از ساختمانی در میدان آرژانتین که همسایه بودند شروع شد، ماندانا متولد سال 1367 می باشد آن زمان دانشجوی کارگردانی و 16 ساله بود.

این زوج سال 1395 بعد از 12 سال زندگی مشترک از هم جدا شدند ، گودرزی می گوید علت طلاق این بود که همسرش علاقه ای به زندگی در ایران نداشت و می خواست از ایران برود.

آغاز فعالیت

حمید گودرزی فعالیت هنری را با بازی در نمایش «کشتی اسپرانزا» به کارگردانی محمد رحمانیان آغاز کرد. نخستین تجربه سینمایی او، بازی کوتاهی در فیلم «سهراب» به کارگردانی سعید سهیلی می‌باشد. حمید گودرزی خودش مشوق اصلی خودش بوده است.

فیلم شناسی

حمید گودرزی در فیلم های ایران برگر، دزدان خیابان جردن، زن ها شگفت انگیزند(ما سه نفر)، داماد خجالتی، خیابان بیست و چهارم، کیش و مات، انعکاس، تلافی، قرنطینه، مجنون لیلی، بی وفا، گناه من، چپ دست، قتل آنلاین، بازنده، پسران مهتاب، سهراب و هم چنین در سریال های پنجمین خورشید،تب سرد، مسافری از هند، و.. ایفای نقش کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا