جدیدترین اخبار

بهترین کتاب برای شروع زبان فرانسه

معرفی بهترین کتاب برای شروع زبان فرانسه می تواند راهگشای خوبی برای زبان آموزان عزیز باشد. مطالعه کتاب های مناسب کمک شایانی به این افراد می کند.

مدرسه آنلاین- به همین دلیل آموزشگاه زبان ملل تصمیم گرفته است که در قالب این مقاله یا بهتر بگوییم معرفی نامه تعدادی از این کتاب ها را به زبان آموزان عزیز و علاقمندان به یادگیری زبان فرانسه معرفی نماید‌.

یادگیری زبان فرانسوی را از کجا شروع کنیم؟

زبان آموزان و علاقمندان به یادگیری زبان فرانسه همیشه این سوال را در ذهن خود دارند که آموزش این زبان را از کجا شروع کنند. در واقع نقطه استارت اهمیت زیادی دارد و مطمئنا ادامه مسیر را مشخص می سازد. قبل از هر کاری باید اولویت های خود را در فرایند یادگیری زبان فرانسه مشخص کنید. فرقی ندارد که بخواهید در کلاس یا دوره های آموزشی شرکت کنید یا این که به صورت خودآموز به یادگیری این زبان بپردازید. انگیزه و هدف شما باید مشخص باشد تا بتوانید بر طبق آن یادگیری را آغاز و ادامه دهید.

شما با توجه به هدف خود می توانید مشخص سازید که روی کدام یک از مهارت های چهار گانه زبان تمرکز داشته باشید. مهارت های خواندن، نوشتن، گوش دادن و صحبت کردن باید تقویت شود اما در برخی موارد و برای رسیدن به هدف خاص باید تمرکز را روی یکی از مهارت ها گذاشت. در گام بعدی باید از موضوعات آسان تر شروع کرده و پایه زبانی خود را تقویت نمایید. به عنوان مثال باید نکات گرامری را از پایه آموزش ببینید. استفاده از فعل ها، صفت ها، ضمایر و سایر نکات گرامری باید طبق اصول آموزش داده شود‌. برای این کار بهترین کتاب برای شروع زبان فرانسه را به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد.

یکی از نکات بسیار مهم برای آموزش زبان فرانسه گوش دادن به فایل های صوتی می باشد. این نکته را اصلا فراموش نکنید که برای ارتباط بهتر با فرانسوی زبان ها باید قدرت شنوایی و درک مطلب و همچنین قدرت صحبت کردن شما قوی باشد. به همین دلیل مشاهده فیلم و سریال های زبان اصلی، گوش دادن به فایل های صوتی و پادکست ها را فراموش نکنید. هنگام گوش دادن نکات و کلمات جدید را یادداشت نموده و سعی کنید با آن ها تکرار نمایید. با این کار نه تنها مهارت شنیداری بلکه مهارنغ گفتاری خود را تقویت خواهید کرد.

برای شروع به حرف زدن سعی کنید بیشتر در مکالمات خود از زمان حال استفاده نمایید. سعی کنید در جاهای مناسب جملات مثبت و منفی را به کار ببرید. تکرار و تمرین را در برنامه آموزشی خود قرار دهید و روزانه برای این کار وقت بگذارید. در زمینه های مختلف واژه های مهم و کاربردی را روزانه یاد بگیرید و آن ها را یادداشت نمایید. سعی کنید کلمات را در جمله به کار ببرید تا کاملا ملکه ذهن شما شوند. مطالعه کتاب های مختلف با زبان فرانسه را حتما در برنامه روزانه خود قرار دهید. فرقی ندارد که کتاب رمان باشد یا موضوعات دیگر، فقط کافی است مطالعه را فراموش نکنید.

معرفی بهترین کتاب برای شروع زبان فرانسه

در این قسمت به معرفی تعدادی از کتاب های مهم برای آموزش زبان فرانسه می پردازیم. در ابتدا باید این نکته را یادآوری کنیم که برخی از کتاب ها امکان دارد شما را به بیراهه بکشاند پس باید متوجه باشید که در چه حدی از زبان فرانسه قرار دارید و انتخاب درستی داشته باشید.

https://melalinstitute.com/home/service/10011/%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%D8%B2%D8%A8%D8%A7%D9%86-%D9%81%D8%B1%D8%A7%D9%86%D8%B3%D9%87

نکات مهم هنگام مطالعه کتاب های فرانسه

اکنون که قرار است بهترین کتاب برای شروع زبان فرانسه را بشناسید، باید یک سری نکات را نیز در نظر داشته باشید. شما باید بتوانید از کتاب ها بیشترین کارایی را دریافت دارید. هر لغت جدیدی را که در کتاب ها مشاهده می کنید در دفتری یادداشت کرده و آن را به خاطر بسپارید. نکته دیگر در مورد نکات گرامری است که آن ها را هم باید یادداشت کرده که نیازی نباشد دوباره کتاب را مرور کرده و آن را پیدا نمایید.

نکته کاربردی دیگر این است که متن های فرانسوی را حتما با صدای بلند بخوانید. با این کار می توانید مهارت گفتاری خود را تقویت نمایید. سعی کنید در مسیر یادگیری زبان فرانسه یا هر زبان دیگری برای این که خسته و دلسرد نشوید، از سرگرمی استفاده نمایید. این نکات بسیار مهم بوده و شک نداشته باشید که کمک زیادی به شما خواهد کرد. در ادامه تعدادی از کتاب های برتر را به شما معرفی می کنیم.

کتاب Entre Amis

این کتاب از دوره مقدماتی تا متوسطه را دارد و برای افراد مبتدی نکات را بسیار خوانا و واضح توضیح می دهد. در این کتاب می توانید لغات و همچنین گرامر زبان فرانسه را هم زمان آموزش ببینید. نکته مثبت دیگر در مورد کتاب این است که می توان تمرین ها را همراه با شخص دیگر انجام داد. گرافیک این کتاب بسیار بی نظیر است و مطالب به صورت کاملا یکپارچه ارائه خواهد شد. اما این نکته را فراموش نکنید که در کنار استفاده از کتاب ها بهتر است از نرم‌ افزار های آموزشی دیگر و فیلم و سریال و همچنین فایل های صوتی بهره بگیرید.

کتاب Learn French Vocabulary 2001

این کتاب نیز از دوره مقدماتی تا پیشرفته را پوشش می دهد ‌و تمرکز زیادی بر روی لغات و واژگان فرانسه دارد. این کتاب حدود ۲۰۰۱ واژه پر کاربرد فرانسه را شامل می شود و مزیت مهم آن این است که واژه ها به همراه تلفظ می باشد. شما می توانید عکس آن کلمه را مشاهده نمایید و از این طریق حافظه تصویری شما یادگیری و حفظ کردن کلمه را به دنبال دارد. در ضمن شما می توانید معنی انگلیسی آن کلمه را نیز داشته باشید و چند جمله هم به عنوان مثال برای شما آورده می شود و تمام این ویژگی ها باعث می شود که یادگیری لغت ها بسیار راحت بوده و کاملا ملکه ذهن شما شوند. در کل باید گفت که با این کتاب می توانید در مدت زمان کوتاهی دایره لغات خود را افزایش دهید.

کتاب Contacts: langue et culture françaises

خدمت شما باید بگوییم که این کتاب فقط برای سطح متوسط مناسب می باشد. در این کتاب زبان آموزان می توانند از تصاویر استفاده نمایند و همچنین یک دیکشنری کاربردی وجود دارد که حاوی لغات پر کاربرد روزمره می باشد. نکته مهم دیگر این است که می توانید یک فایل صوتی مکمل نیز داشته باشید. این کتاب همه موارد لازم از جمله گرامر، لغات و جملات کاربردی ساده و روزمره را دارد و کمک زیادی به زبان آموزان دوره متوسطه خواهد کرد.

کتاب Easy French Step – by – Step

این کتاب برای یادگیری گرامر بهترین گزینه محسوب می شود. با این کتاب می توانید از ابتدا و به صورت اصولی گرامر را یاد بگیرید و‌ گام‌ به گام با آن پیش بروید. افعال پر کاربرد در این کتاب وجود دارد و تمرینات زیادی در اختیار شما قرار می گیرد. گفتنی است که این کتاب برای زبان آموزان بسیار لذت بخش خواهد بود.

کتاب Barron’s Mastering French Vocabulary: A Thematical Approach

باید گفت که این کتاب بهترین گزینه برای آموزش و یادگیری واژگان محسوب می شود. با این کتاب می توانید دامنه واژگان فرانسوی خود را افزایش دهید. در این کتاب آموزش واژگان به صورت موضوعی می‌باشد که شامل موضوعات تجاری، پزشکی، خانگی، غذا، حمل و نقل و سایر موارد است. به این صورت بهترین کتاب برای شروع زبان فرانسه را در این مقاله به شما معرفی نمودیم. امیدواریم که بتواند برای شما مفید واقع شود.

سخن پایانی

آموزشگاه زبان ملل این مقاله را به معرفی بهترین کتاب برای شروع زبان فرانسه اختصاص داده است. این اطلاعات دریچه پیشرفت در یادگیری زبان فرانسه را برای شما باز خواهد کرد. این را فراموش نکنید که کارشناسان ما هیچ گاه شما را تنها نمی گذارند و سوالات شما را در اسرع وقت پاسخ می دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا