علمی هنریکتابخانه

با من طراحی کن وارد بازار نشر شد

مطالعه و کتاب و کتابخوانی یکی از راه‌های موفقیت است و این دنیای مدرن که دنیای سرعت و فضای مجازی است باز هم هیچ چیز جای کتاب را نمی‌گیرد.

مدرسه آنلاین – نظر به اهمیت موضوع کتاب و کتابخوانی در این بخش و به صورت مرتب تلاش می‌شود تا به معرفی کتاب‌های برتر به ویژه تازه‌های حوزه نشر پرداخته شود.

کتاب «با من طراحی کن» اثر حسین صدقی در حوزۀ هنر از تازه‌های بازار نشر است. این اثر را نشر کتابسرای میردشتی در 216 صفحه منتشر کرده است.

در معرفی این کتاب آمده است: «در فصل های ده گانه این کتاب، شما با شناخت سطح، حجم، اسکلت و ماهیچه های انسان و اصول اولیه طراحی خطی از اندام انسان، طراحی حجمی از انسان، شناخت تناسبات اندام، عضلات، تعادل و ایستایی بدن و حرکات اندام آشنا می شوید. طراحی از مدل و مجسمه های سفالی و مدلهای زنده از دیگر قسمت‌های این کتاب است. نکته قابل توجه این است که طراحی از مدل زنده بیشترین کمک را به هنرجویان میکند. آشنایی با مختصات سر و جزئیات چهره و تغییرات آن در جهات مختلف از موضوعات دیگر فصول این کتاب است. رنگ، ارزش رنگی، تنالیته، کنتراست و روش تبدیل عکس رنگی به سیاه و سفید و اجرای طراحی سیاه قلم از دیگر بخشهای این کتاب است. پس از آشنایی با اندام، هنرجویان با طراحی از حالات پارچه و بافت‌های مختلف و انواع چین و چروک آشنا می‌شوند.»

حسین صدقی متولد سال 1343،کارشناس ارشد گرافیک، طراح پارچه، تصویر ساز، مدرس هنر می باشد.

کتاب «با من طراحی کن» را می‌توانید از اینجا تهیه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا