تربیتیچند رسانه ای

اهانت چند دختر دانش آموز به امام جماعت مدرسه

    به تازگی کلیپی در فضای مجازی منتشر شده و زمینه ساز خوشحالی ضد انقلاب شده است که در آن دیده می شود دانش آموزان دختر یک مدرسه به امام جماعت مدرسه اهانت می کنند.

مدرسه آنلاین- در این کلیپ که ما از انتشار آن به واسطه الفاظ زشت و زننده پرهیز می کنیم، دیده می شود که دختران دانش آموز تلاش می کنند تا عمامه روحانی مورد اشاره را از سر ایشان بیاندازند.

این اقدام زشت و زننده آن هم از سوی دانش آموزان دختر حالا زمینه ساز خوشحالی ضد انقلاب شده و کلیپ آن در فضای مجازی وایرال شده است.

بروز چنین رفتار و واکنش هایی که بی شک متأثر رسانه های فارسی زبان خارجی است، در حالی در معدود مدارس کشور رخ می دهد که بررسی ها نشان می دهد اکثر مدارس کشور در آرامش به سر می برند و بدون ورود به اینگونه مسائل در مسیر تعلیم و تربیت قدم بر می دارند.

نوشته های مشابه

‫22 دیدگاه ها

  1. چطور میشه یک مرد جوون رامیفرستن مدرسه دخترانه برای نماز؟ چراروحانی خانوم نمیفرستید؟ اگر سلف دانشجوی دخترپسر ایرادداره پس اینم ایرادداره

  2. لطفا انتشار و انتتقال دهید تا آموزش و پرورش حداقل درایت لازم را به خرج دهد و برای مدارس دخترانه از روحانیون خانم که الحمدلله کم هم نیستند استفاده کند که فردا یک برخورد یا اتفاق نادر احتمالی یا حتی یک سوء تفاهم ساده باعث بهانه یا حتی جنجال اجتماعی و هجمه علیه مقدسات نشود.

  3. یعنی چی توجیه می کنید که مدارس معدودی اینجور هستند
    اگه قرار باشه توی اکثر مدارس اینجور باشه که فاتحه همه چیز خونده اس

  4. انسان با توجه به دو ساحتی بودن یعنی جسم و روح ، همانگونه که برای رشد جسم خود نیاز به غذا دارد برای رشد روحی خود نیاز به غذا ی روح دارد و این غذا را باید کسی به او بدهد که متناسب با شرایط روحی انسان می داند که در سنین مختلف چه چیزهایی باید به او تعلیم دهد. آموزش و پرورش بجای روحانیون مرد از طلبه های خانم استفاده کند . اینها جوان هستند و نمی دانند که برای مسلمان بودن تنها نماز خواندن و روزه گرفتن کفایت نمی کند . باید اعتقاداتشان را درست یاد بگیرند از منابع درست نه از شبکه های ماهواره ای کفار

    1. این شجاعت نیست، بداخلاقی ، بی حیایی و بی تربیتی است.
      لااقل خودتان به اعتقادات خودتان معتقد باشید، مگر اعتقاد نداری که دین و اعتقاد و حتی پوشش امری شخصی است و آزادی و حقوق بشر باید رعایت شود، پس چرا به اهانت به لباس و اعتقادات دیگران و آزادی آنها را تحسین می کنید !!!

      1. پس چرا روحانیون حق دخالت و اظهار نظر درباره پوشش دیگران را دارند و احترامی به اعتقادشان نمی گذارند؟

  5. واقعا نظرات با چند ماه گذشته خیلی فرق کرده البته نظر همون نظره فقط مردم دیگه ترسی ندارن یعنی چیزی نمونده برای ترس وقتی تو روز روشن وسط شهر به ماشین مردم تیراندازی میشه و یه بچه رو میکشن به امید روزهای خوب برای همه مردم خوب و مهربون ایران آزاد

  6. وقتی تربیت درست نباشد و اولیای مدارس هم تفکرات نادرست داشته باشند این میشود.
    کاش کمی انصاف وجود داشت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا