جدیدترین اخباردیگه چه خبر؟فرهنگی

استوری جنجالی مجید صالحی خطاب به مسئولان

مجید صالحی، بهترین بازیگر مرد جشنواره فجر در استوری کنایه آمیز خطاب به مسئولان جشنواره فجر نوشت: «امان از دست مسئولین با وجدان و با شرف»

مدرسه آنلاین- مجید صالحی که در تریبون اختتامیه جشنواره فجر اعلام کرده بود جایزه مادی‌اش را به مردم زلزله زده خوی تقدیم می‌کند در اعتراض به پرداخت نکردن این جایزه خطاب به مسئولان جشنواره نوشت: «خدا رو شکر برای خودم نیست که تصور کنن ذی‌نفع مالی هستم.»

وی در استوری خود نوشت:

«امان از دست مسئولین با وجدان و با شرف؛
به بنده یک دستگاه خودرو به عنوان جایزه بهترین بازیگر قرارشد بدهند و بنده با کمال افتخار تقدیم مردم زلزله زده مظلوم و مهربان خوی کردم. و زحمت آن را هم به هادی حجازی‌فر دادم که در آن برهه همراه خانم آیدا پناهنده در حال کمک‌رسانی به همشهریان شریفشان بودند. افسوس بعد از دو ماه و نیم هنوز تحویل ندادند و‌ای کاش حداقل در شب عید انجام می‌شد تا کمک کوچک و ناچیزی می‌شد برای فرزندان نازنین خوی چرا که آن روزها نیاز بیشتری داشتند. خدا رو شکر برای خودم نیست که تصور کنن ذی‌نفع مالی هستم.»

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

  1. احتمالا حواله پیش فروش بوده که اشتباه مجری جشنواره در خواندن نوع جایزه باعث شده فکر کنی خودرو برنده شدی. ضمن اینکه چون حواله بوده احتمالا فقط پول اولیه رو نمی خواست بدی و باید ما به التفاوت قیمت زمان بردن جایزه با زمان تحویلش رو می ریختی به حساب که چون تو مهلت زمانی مقرر هم ما به التفاوت رو باضافه پول تکمیل وجه، نریختی حواله آن هم دیگر سوخت شده.
    البته آقای صالحی مدیونی اگه فکر بد کنی ها!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا