جدیدترین اخبار

تصاویری دیدنی از مدرسه‌ای آمریکایی در شهر رشت

مدرسه آنلاین- به نقل از «برترین ها»، این مدرسه  کاربری اولش بیمارستان بود و بعد تغییر کرد. از چهره‌های مشهور درس‌خوانده در این مدرسه آذر اندامی، پزشک و باکتری‌شناس و مهکامه محصص، شاعر و خوشنویس و فعال حقوق زنان و مادر اردشیر محصص هستند.

مدرسه آنلاین را در ایتا دنبال کنید

نوشته های مشابه

‫18 دیدگاه ها

    1. بی‌تربیت این چه طرز نظر دادنه؟؟؟؟؟؟
      معلوم خیلی عقده‌ای و بی‌خردی!!!!!!!
      حیف نام انسان که روی کسانی مانند تو باشه!!!!!!!!!!!!!!!!!

    2. اگر جایی مانند این درس خواند بودی هم ادب می آموختی و هم املای “فارغ التحصیل” را درست یاد می گرفتی

  1. نفهميديم منظورتان از گذاشتن اين عكس ها چه بود ؟ تحسين يا تحقير ؟ حداقل مقداري توضيح در مورد سال ساخت علت عدم استفاده از آن يا بازسازي و… مي نوشتيد ، واقعاً روزنامه نگاري را درك مي فرمائيد‌؟

  2. دبیرستان مدرس خیابان مجاهدین نیز برای آمریکایی ها بوده _ساختمان ها هم از طرف میراث فرهنگی و همینطور کشور آمریکا مدعی دارند_ قبلا مدتی کلیسا و بعد بیمارستان و سپس دبیرستان شده
    برای تهیه تصاویر زیبای محوطه از اینترنت کمک بگیرید

      1. یک کم قانون بدانیم بد نیست این یعنی مالک اون ملک آمریکا است مثل سفارت خانه ها یعنی خاک آمریکا است

  3. واقعا با این همه پیشرفت در بخش ساختمان سازی ایران حسرت این مدارس عهد قدیم را خوردن جای سوال دارد! امریکا و یا هر کشوری که در ایران نفوذ داشته متناسب با نیروی کار موجود خود نسبت به اسکان و ارایه خدمات رفاهی اقدام کرده است و بعد از اتمام کار تشریف برده‌اند ولی واقعا حسرتی در اینها نیست و شاید برای خیلی از افراد نماد عقب افتادگی و وابستگی باشد. بهتر است در گذاشتن یک خبر به دلایل اهمیت پرداختن به آن موضوع مشخص شود و اطلاعات مفید در متن آن گنجانده شود.

    1. مدارس آمریکایی و شعبات دانشگاههای آمریکا در ایران باعث شدند سطح آموزش و پرورش و آموزش عالی ایران به سطوح بالای جهانی برسد . به بیان دیگر تجربیات و دستاوردهای روز جهان در این مدارس و دانشگاهها ارایه میشد و سیستم ایران با مطالعه آنها خود را بالا میکشید . و سرمایه های انسانی بسیار بالایی برای کشور ساخته میشد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا