بازی ریاضیزنگ تفریح

از مدل مشت کردن دستت به میزان محبوبیت پی ببر

آزمون‌های شخصیت‌ به افراد کمک می‌کند تا شناخت بهتری از خود و دیگران پیدا کنند و برای شناسایی نوع شخصیت، نقاط قوت و اولویت‌های افراد طراحی شده است.

مدرسه آنلاین– اهمّیّت شناخت صحیح از شخصیّت، برای افراد و سازمان‌هایی که آنها را استخدام می‌کنند حائز اهمّیّت است.

از روی مشت کردن دستتان ببینید جزو کدام دسته از شخصیت‌ها هستید.

هدف از این آزمون شناسایی نوع شخصیت فرد، نقاط قوت و ضعف، نیازهای شخصیتی و ویژگی‌های مهمی است که در زندگی فرد تأثیرگذار هستند.

گفته می‌شود نوع و شکل مشت کردن دست با نوع شخصیت و میزان محبوبیت ارتباط دارد.

شماچطوری دستتان را مشت می‌کنید؟

از مدل مشت کردن دستت به میزان محبوبیت پی ببر

در زیر ویژگی‌های شخصیتی و محبوبیت افراد از روی نوع مشت کردن دست آمده است.

مشت ۱

جذاب ترین پاسخ این آزمون شخصیت این است که بدانید شما فردی عجول هستید. مثلاً برای برخی از اتفاقات مهم زندگی تصمیم‌گیری عاقلانه داشته باشید. وقتی صبور نیستید با برخورد در مواد حوادث عاطفی سریع تصمیم‌گیری می‌کنید. شما قلب بزرگی دارید و به شدت مهربان هستید و گاهی از این مهربانی شما سوء استفاده می شود. در اولین تماس و ارتباط با افراد آنها را جذب خود می کنید.

مشت ۲

درخصوص این مدل مشت کردن دست بدانید که شما عاشق هنر و طبیعت هستید. شما بسیار آرام و دوست‌داشتنی هستید. شما می‌توانید یک مدیر خوب باشید یا یک رهبر کاریزماتیک اما گاهی ترس از شکست شما را در بعضی از مراحل زندگی بازمی‌دارد.

مشت ۳

اما شخصیت افرادی که این مدلی مشت می‌کنند بدانید شما به این معروف هستید که بسیار صادق و مهربانید؛ اما به شدت بی حوصله اصلاً از دوباره کاری خوشتان نمی‌آید دوست دارید مسئولیت‌های اجتماعی بالایی داشته باشید فقط باید کمی صبر کردن را تمرین کنید.

منبع: فرتاک نیوز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا