جدیدترین اخبار

احداث مجتمع فرهنگی ورزشی شهدای دانش‌آموز در ایذه


مشاور وزیر آموزش و پرورش در دیدار با همکلاسی‌های دانش آموزان شهید حادثه تروریستی ایذه گفت: یک مجموعه فرهنگی ورزشی به یاد شهدای دانش آموز حادثه تروریستی ایذه در این شهرستان ساخته خواهد شد.

مدرسه آنلاین- سیدبابک هاشمی نکو در حاشیه دیدار با همکلاسی‌های دانش آموزان شهید حادثه تروریستی ایذه، ضمن تبریک و تسلیت شهادت این دانش آموزان؛ اظهار کرد: به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش آموز به عنوان یک اولویت در دستور کار متولیان تعلیم و تربیت استان قرار گیرد و بر این اساس و با توجه ویژه وزیر آموزش و پرورش، مجتمع فرهنگی ورزشی دانش آموز به نام شهدای دانش آموز این حادثه ساخته خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به نقش والای شهدا در تحقق اهداف انقلاب؛ عنوان کرد: رسیدن به مقام شهادت امری بزرگ است و گرامیداشت یاد این شهیدان عزیز و ترویج سیره و راه روش شهدا باید در دستور کار متولیان فرهنگی جامعه قرار گیرد و البته شهدای دانش آموز جایگاه بسیار ویژه‎ای در فرهنگ انقلاب و اعتلای ارزش‎های آن ایفا می‎کنند.

مشاور وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: بسط و ترویج ارزش‎های ایثارگری و فرهنگ انقلابی در بین دانش آموزان یکی از وظایف مهم مجموعه تعلیم و تربیت کشور است و در این مسیر تاسی به شهدای والامقام و علی الخصوص شهدای دانش آموزان می‎تواند این مهم را تسهیل کند.

منبع: ایلنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا