جدیدترین اخبار

آشنایی با ویژگی ها و توانایی های شخصیت های بازی فری فایر

یکی از ویژگی‌ های جذاب فری فایر، وجود مجموعه ‌ای از شخصیت ‌های متنوع است که هر کدام دارای توانایی ‌ها و مهارت‌ های منحصر به فردی هستند. شما برای رسیدن به موفقیت باید تجهیزات مناسب داشته باشید تا توانایی های خود را ارتقاء دهید که این کار با خرید بسته لول آپ پس امکان پذیر است.  با خرید بسته لول آپ پس با هزینه کم، تعداد زیادی جم بدست می آورید.

مدرسه آنلاین – در ادامه به معرفی شخصیت های بازی می پردازیم:

تیوا

تیوا، برادر کوچک کاراکتر دیگری در فری فایر به نام دیمیتری است و 25 سال دارد. تیوا شخصیتی با استعداد به خصوص در موسیقی است. شخصیت تیوا در بازی فری فایر به دنبال کمک به مردم برای بهبود زندگی و نجات زندگی آن ها است که این کار را با استفاده از موسیقی و آهنگ انجام می دهد.

دیمیتری

همانطور که گفته شد دیمیتری برادر بزرگتر کاراکتر تیوا است. این مرد علاقه شدیدی به موسیقی دارد و بیشتر وقت خود را صرف کشف صداهای جدید می کند. او سعی دارد از طریق موسیقی و خلاقیت و فناوری های جدید به بهبود زندگی مردم کمک کند.

اوتو

کاراکتر اوتو با 21 سال سن، شخصیتی ذهنی و تخیلی دارد و به دنبال حفظ خاطرات خوب گذشته است. او که به دنبال حفظ خاطرات خود بود، وسیله ای ساخته است که بتواند افکار دیگران را ببیند و از آنها مطلع شود.

لئون

لئون دانشجوی ورزش در 20 سالگی، مهارت های شگفت انگیزی در بازی بسکتبال دارد. او از مهارت های خود در پرش برای کمک و حمایت به دوستان و نزدیکانش استفاده می کند. او در صورت آسیب دیدن، درمان خود را خودش انجام می دهد.

نیری

نیری شخصیت جذاب فری فایر که عاشق برف و آب و هوای سرد است، بیشتر وقت خود را مشغول صخره نوردی و پیاده روی است. نیری کاراکتر جوان 23 ساله به دنبال راهی برای برگشت به آب و هوای سرد است.

زاین

زاین از زمان کودکی تا الان که 23 ساله است، به دنبال فعالیت های چالشی و سخت بوده است. او برای انجام عملیات های سخت با محدودیت های فراوان ساخته شده است.

مارو

مارو مردی 32 ساله در فری فایر است که عاشق حیوانات است. عقیده این کاراکتر این است که وقت گذراندن و همراهی با حیوانات لذت بخش تر و بهتر از همراهی با انسان هاست. او به دنبال نزدیک کردن انسان های اطرافش به طبیعت است.

دبی

دبی در فری فایر کاراکتری برون گرا و موسیقی ساز است. دبی 20 سال دارد و عاشق وقت گذراندن با انسان های دیگر و پیدا کردن دوست های جدید است. او به رقص و موسیقی علاقه شدیدی دارد.

کی

K شخصیتی باهوش و با استعداد در فری فایر است. او در زمان نوجوانی به دلیل شکستن ستون فقراتش برای راه رفتن به مشکل خورد. اما بدون نا امیدی ادامه داد و سرانجام توانست به راحتی راه برود. او بر این عقیده است که در زندگی نباید نا امید شد.

داشا

داشا کاراکتر زنی با 25 سال سن است که کودکی بسیار شاد اما جوانی خوبی به دلیل برخی اتفاقات مانند فوت پدر و مادرش نداشت. او سعی می کند با سرگرمی ها و خوش گذراندن، خاطرات بد خود را نابود کند و زندگی جدیدی را آغاز کند.

شیرو

زندگی شخصیت شیرو از زمان کودکی با دعوا و خشونت همراه بوده است. این پسر با 19 سال به باج گیری معروف است. با تهیه بسته لول آپ پس و استفاده از جم فری فایر میتوانید این شخصیت را بدست اورید.

کلی

کلی یکی از شخصیت های زن در فری فایر است، او را با نام کیریکو نیز صدا می کنند. او در دوران دبیرستان یک دونده حرفه ای و فوق سرعت بوده است. کلی 17 سال دارد و عاشق دویدن و دیده شدن است.

اندرو

اندرو افسر پلیس در این بازی است. این کاراکتر جذاب یکی از بهترین شخصیت ها است و دارای قدرت زیادی است. او بیشتر وقت خود را در زندگی صرف برقراری عدالت و دستگیری خلاف کاران کرده است. او همیشه به دنبال کشف حقیقت بوده است.

میگل

میگل یک سرباز فوق العاده و جنگی در نیروهای ویژه است. او ماموریت های زیادی انجام می دهد تا عدالت و امنیت را برقرار کند. او یک عملیات ناموفق داشت که بعد از مدتی متوجه شد همکارانش به او خیانت کرده اند.

اولیویا

اولیویا کاراکتر زن در فری فایر است. او بعد از پشت سر گزاشتن یک حادثه و انجام عمل جراحی توانایی عجیبی پیداکرد. او می تواند درد و زخم ها را بدون هیچ دردی از بین ببرد و کامل آن ها را ترمیم کند. او از دلسوز ترین و مهربان ترین شخصیت ها در بازی است.

تجربه بازی هیجان انگیز با فری فایر

ما تنها تعدادی از شخصیت های جذاب بازی فری فایر را معرفی کردیم. اگر به دنبال یک تجربه بتل رویال هیجان ‌انگیز هستید، بازی فری فایر با شخصیت‌ ها و ویژگی‌ های متنوع خود به شما این فرصت را می ‌دهد تا در مسابقات آنلاین با بازیکنان دیگر به رقابت بپردازید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا