جدیدترین اخبار

آزمون مدارس در خرداد ماه برگزار می‌شود

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: بر اساس آنچه قانون مشخص کرده سال تحصیلی تا پایان اردیبهشت ماه بوده لذا باید از تمام وقتی که در اختیار ما قرار دارد برای آموزش استفاده کنیم و هیچ آزمونی طی این مدت برگزار نشود و تمام آزمون‌ها حتی در مناطق گرمسیری استان در خرداد ماه برگزار شود.

مدرسه آنلاین- رضایی در نشستی با اشاره به حضوری شدن مدارس اظهار داشت: در طول سه سال تحصیلی گذشته که کلاس‌ها به صورت غیر حضوری برگزار می‌شد همکاران ما مجاهدانه تلاش کردند تا روند آموزش مختل نشود. اما از آنجا که هیچ آموزشی جای آموزش حضوری را نمی.گیرد و با توجه به تبعات و لطمات آموزش غیر حضوری علاوه بر افت تحصیلی، بازماندگان از تحصیل و ترک تحصیل در حوزه روانی و اجتماعی مشکلات زیادی برای دانش‌آموزان درست کرد از این رو حضوری شدن تحصیل یکی از مهمترین اتفاقات آموزشی در کشور است.

مدیرکل آموزش و پرورش کرمان با بیان اینکه استقبال بسیار خوبی از آموزش حضوری در استان توسط اولیا، دانش.آموزان و مسئولان صورت گرفت، از تعامل موثر خانواده‌ها، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، ائمه جمعه، نیروهای مسلح و نهاد های دولتی و غیر دولتی با آموزش و پرورش در زمینه بازگشایی مدارس تقدیر و تشکر کرد.

وی با بیان اینکه حفظ سلامت جسمانی فرهنگیان و دانش.آموزان خط قرمز ما در زمینه پیگیری آموزش حضوری است بر توجه ویژه به رعایت مسائل بهداشتی در مدارس تاکید کرد و از مدیران ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان خواست که با قدرت آموزش حضوری را پیگیری و اجرا کنند.

رضایی گفت: بر اساس آنچه قانون مشخص کرده سال تحصیلی تا پایان اردیبهشت ماه بوده لذا باید از تمام وقتی که در اختیار ما قرار دارد برای آموزش استفاده کنیم و هیچ آزمونی طی این مدت برگزار نشود و تمام آزمون‌ها حتی در مناطق گرمسیری استان در خرداد ماه برگزار شود.

منبع: فارس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا