چیستانکیست؟

آرمیتا گراوند کیست؟

بر اساس اطلاعات منتشر شده، آرمیتا گراوند، دانش‌آموز ۱۶ساله اهل استان کرمانشاه است.

مدرسه آنلاین – آرمیتا گراوند در مهرماه سال 1402بیهوش شده در متروی شهدا، اهل کرمانشاه و دانش‌آموز کلاس یازدهم هنرستان دولتی عروه‌الوثقی در منطقه ۱۱ تهران است.

آرمیتا گراوند، دانش‌آموز ۱۶ساله بیهوش شده در متروی شهدا، اهل کرمانشاه و دانش‌آموز کلاس یازدهم هنرستان دولتی عروه‌الوثقی در منطقه ۱۱ تهران است.

او از دو روز پیش در بیمارستان فجر نیروی هوایی تهران بستری است.

نوشته های مشابه

حواشی

پس از بی هوش شدن آرمیتا گراوند در مترو، رسانه های ضد انقلاب تلاش کردند تا ماجرای او را به موضوع حجاب و برخورد با بی حجابی مرتبط کنند.

این در حالی است که خانواده او و مدیریت مترو هر گونه برخورد با او را تکذیب کردند.

واکنش مدیریت مترو و خانواده آرمیتا به حادثه

مسعود درستی مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو درباره آنچه رخ داده، گفته بود: «مقارن ساعت ۷ صبح روز یکشنبه نهم مهر ماه یک دختر دانش آموز ۱۶ساله در خط ۴ مترو میدان شهدا وارد قطار شده که به دلیل افت فشار بیهوش شد.» به گفته پدر و مادر او، پس از بیهوشی، او به زمین خورده و سرش به زمین خورده است. خانواده او می‌گویند فیلم‌ها را دیده‌اند و عامل دیگری در فیلم‌ها درباره وقوع حادثه ندیدند. پس از این اتفاق، او به بیمارستان منتقل شده و خانواده‌اش از مردم خواسته‌اند برای سلامتی‌اش دعا کنند. توضیحات پدر و مادر آرمیتا، تصاویر مورد اشاره در مترو و توضیحات مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو رو در کنار هم می‌بینید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا