شعر و داستانکتابخانه

بچه‌ های شر دوست‌داشتنی از تازه‌های بازار نشر است

مطالعه و کتاب و کتابخوانی یکی از راه‌های موفقیت است و این دنیای مدرن که دنیای سرعت و فضای مجازی است باز هم هیچ چیز جای کتاب را نمی‌گیرد.

مدرسه آنلاین – نظر به اهمیت موضوع کتاب و کتابخوانی در این بخش و به صورت مرتب تلاش می‌شود تا به معرفی کتاب‌های برتر به ویژه تازه‌های حوزه نشر پرداخته شود.

کتاب «بچه‌های شر دوست‌داشتنی» اثر مری داونینگ هان در حوزۀ داستان نوجوانان از تازه‌های بازار نشر است. این اثر را سرور کتبی ترجمه کرده و نشر پیدایش در 192 صفحه منتشر کرده است.

در معرفی کتاب آمده است: «تراویس و کوری برای تعطیلات تابستان به مهمانخانه‌ی خلوت مادربزرگ در ورمونت می‌روند و متوجه می‌شوند که بعضی‌ها معتقدند که در گذشته، ارواح مهمانخانه را تسخیر کرده بودند. آنها با کمی حقه و کمی هیجان مسافران را به سمت مهمانخانه جذب می‌کنند. اما این بازی کم‌کم به مرحله‌ی خطرناکی کشیده می‌شود. در مهمانخانه اتفاقاتی می‌افتد که اصلا قابل توضیح نیست و تراویس و کوری نقشی در آنها ندارند. آیا ارواح خفته‌ی مهمانخانه بیدار شده‌اند؟ ارواحی خطرناک، عصبانی، بی‌ملاحظه…»

مری داونینگ هان نویسندۀ آمریکایی رمان های بزرگسالان جوان و یک کتابدار سابق مدرسه است. او به خاطر کتاب‌هایی مانند «قدم بر روی ترک‌ها» و «بگذار هلن بیاید» شناخته شده است. او اولین کتاب خود را در سال 1979 منتشر کرد و از آن زمان تاکنون بیش از 20 رمان به نگارش درآورده است.جدیدترین رمان او دختر در اتاق در بسته می‌باش.

کتاب «بچه‌های شر دوست‌داشتنی» را می‌توانید از نشر پیدایش تهیه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا