مدرسه

بهترین آموزشگاه های زبان انگلیسی در کرج

با بیشتر شدن تعداد افرادی که به دنبال یادگیری زبان انگلیسی هستند، تعداد مراکز آموزشی زبان نیز بیشتر شده است و این موضوع افراد را دچار سردرگمی در انتخاب آموزشگاه با کیفیت کرده است.

مدرسه آنلاین- پیدا کردن آموزشگا‌ه خوب برای زبان انگلیسی در این روزها دغدغه بسیاری از افراد است. مدرسه آنلاین در این مطلب به معرفی چندین آموزشگاه برتر زبان انگلیسی در شهر کرج پرداخته است.

بیشتر بخوانید:

آموزشگاه زبان نصیر

موسسه زبان نصیر در سال 1375 در ابتدای کوی داریوش، گوهردشت با منصور میرآقا و دکتر حسام میرآقا افتتاح گردید. موسسه نصیر با گسترش دایره فعالیت خود، جذب اساتید تراز اول، استفاده از سیستم های آموزشی روز دنیا، مجتمع های آموزشی بزرگ در سراسر کرج و تهران و افزایش تعداد کلاس ها، به بزرگترین موسسه زبان استان البرز از نظر تعداد دانشجو تبدیل گردید و امروزه در حوزه آموزش آنلاین نیز از سراسر دنیا زبان آموز آموزش می دهد.

 

موسسه گاما

موسسه گاما به عنوان یک برند مجموعه آموزشی و مشاوره ای ابتدا در شیراز و از سال ۸۹ اغاز به کار نمود. گاما در زمینه های کنکور ، زبان های خارجه و اخذ پذیرش از دانشگاه های خارجی با مجوزهای رسمی و ثبت شده در وزارت علوم جمهوری اسلامی ایران ،وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارت آموزش و پرورش فعالیت مینماید.

آموزشگاه زبان نشر سخن

آموزشگاه نشرسخن بیش از 10 سال سابقه کاری در زمینه تدریس زبان و مجموعه ای از استادهای مجرب و با تجربه در کرج است. آموزشگاه نشرسخن علاوه بر آموزش زبان انگلیسی زبان هایی مانند زبان آلمانی، زبان فرانسوی، زبان دانمارکی، زبان هلندی، زبان سوئدی و زبان روسی نیز آموزش می دهد و افرادی که تمایل به همکاری با نشرسخن به عنوان استاد را دارند باید از سه فیلتر امتحان شفاهی، امتحان کتبی و امتحان مهارت های تدریس گذر کنند و در صورت تایید و آغاز همکاری نیز عملکرد آنان به صورت مستمر ارزیابی می شود.

آموزشگاه زبان راستان

آموزشگاه زبان راستان کرج با مجوز رسمی از آموزش و پرورش، برگزار کننده کلاس های مختلف زبان در شهر کرج می‌باشد. این کلاس ها به صورت ترمیک ، نیمه خصوصی و خصوصی و در رده های سنی کودکان ، نوجوانان و بزرگسالان و به کارگیری تجهیزات آموزشی مدرن برگزار می‌شود. به علاوه در آموزشگاه زبان راستان مدرک و دیپلم معتبر به زبان‌آموزان اعطا می‌شود.

موسسه زبان ملل

موسسه زبان ملل با بیش از 30 سال در زمینه آموزش زبان های خارجی سابقه دارد. اساتید آموزشگاه زبان ملل از بهترین اساتید در کرج هستند. مدیریت آموزشگاه زبان ملل جناب آقای فقیهی و خانم ابوالقاسمی با تحصیل در انگلستان و دریافت روش های آموزشی زبان اقدام به تاسیس این موسسه کردند. 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا