جدیدترین اخبار

باز هم مدارس و دانشگاه های تهران غیر حضوری شد


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران گفت: مدارس و دانشگاه های استان تهران روزهای سه شنبه و چهارشنبه غیر حضوری است و همچنین برخی از کارمندان دولت در این دو روز دورکاری می کنند.

مدرسه آنلاین- عابد ملکی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران از تشکیل جلسه کارگروه اضطرار آلودگی هوا با حضور اعضا خبر داد و گفت: بر اساس مصوبات این کارگروه، روز سه شنبه ۱۳ دی‌ماه و چهارشنبه ۱۴ دی ماه در تمامی شهرستان‌های استان تهران به جز دماوند و فیروزکوه کودکستان‌ها تعطیل و کلیه مدارس در مقاطع ابتدایی و متوسطه و دانشگاه‌ها غیرحضوری و به صورت مجازی دایر است.

ملکی گفت: همچنین خانم‌های باردار، کارمندان خانم که فرزند دبستانی و یا زیر شش سال سن دارند، کارمندانی که بالای ۵۰ سال سن دارند، کارمندانی که بیماری‌های قلبی، ریوی و تنفسی دارند و کارمندانی که بیماری دیابتی، رماتیسمی، دارای فشار خون بالا و کارمندان سرطانی در روزهای سه شنبه و چهارشنبه دورکار خواهند بود.

وی گفت: همچنین فعالیت‌های ورزشی در فضاهای باز ممنوع است و طی این دو روز نیز طرح زوج و فرد از درب منازل اجرا می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران افزود: مجوز روزانه ورود به محدود طرح ترافیک فردا و پس فردا، سه شنبه ۱۳ دی‌ماه و چهارشنبه ۱۴ دی ماه توسط شهرداری تهران صادر نمی‌شود و از شهروندان تقاضا داریم، از تردد غیرضروری خودداری کنند.

منبع: مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا