بازی ریاضیزنگ تفریح

آزمون شخصیت؛ بگو کدوم پر رو انتخاب کردی تا بگم با اراده‌ای یا خلّاق یا …

آزمون‌های شخصیت‌ به افراد کمک می‌کند تا شناخت بهتری از خود و دیگران پیدا کنند و برای شناسایی نوع شخصیت، نقاط قوت و اولویت‌های افراد طراحی شده است.

مدرسه آنلاین– اهمّیّت شناخت صحیح از شخصیّت، برای افراد و سازمان‌هایی که آنها را استخدام می‌کنند حائز اهمّیّت است.

با پاسخ به سؤال زیر ببینید جزو کدام دسته از شخصیت‌ها هستید. 

این آزمون ساده به نظر می‌رسد، اما می‌تواند چیزهای زیادی در مورد شما بگوید. یک پَر را که از نظر رنگ، شکل و ضخامت دوست دارید، انتخاب کنید.

پر شمارۀ یک

تخیّل: این گزینه، فردی را توصیف می‌کند که بسیار قوی است و با شجاعت و اراده بیشتری نسبت به دیگران بر همه مشکلات غلبه می‌کند.

این انتخاب با تلاش کردن و هدف داشتن مرتبط است. شما فردی هستید که همیشه در همه مشاغل مانند یک رهبر عمل میکنید. در بیشتر مواقع، به آنچه میخواهید میرسید. حتّی اگر بعضی مواقع بی‌انگیزه شوید، با قدرت بیشتر ، کارتان را شروع می‌کنید و تا زمانی که به اهدافتان نرسید، متوقّف نمی‌شوید.

پر شمارۀ دو

تکامل: توانایی شما برای تکامل بزرگترین دارایی شماست.

شما کاملاً زمینی هستید و ظرفیت یادگیری شما بسیار بالاست اما، از طرف دیگر، بیشتر از دیگران، احساس تنهایی می‌کنید.

به خاطر اینکه برای رسیدن به اهدافتان، از راحتی خودتان هنگام یادگیری سوء استفاده می‌کنید و زمان خودتان را صرف مطالعه کردن می‌کنید و روابط شخصیتان را در اولویّت دوم خودتان قرار می‌دهید. افرادی که واقعاً شما را دوست دارند، نحوۀ زندگی شما را درک می‌کنند و در تصمیم گیری‌ها از شما حمایت می‌کنند.

پر شمارۀ سه

انفجار: کارآفرینی و ارائه انواع طرح ها و پروژه ها

شما معمولاً به خاطر ایده‌هایی که دارید، چند کار را به طور همزمان انجام می‌دهید. اما، همۀ آنها را کامل انجام نمی‌دهید. غریزۀ شما این است که فعّال باشید، همیشه می‌خواهید برای زندگیتان تلاش کنید، امّا برنامه‌ریزی نمی‌کنید، بدون تمرکز پیش می‌روید و این گاهی اوقات شما را گیج می‌کند.

پر شمارۀ چهار

خلاقیّت: افرادی که از درون رشد می‌کنند، افرادی قوی، سازنده و بسیار خلّاقی هستند.

در برخی از حوزه‌های هنری، نقاشی شناخته شده‌اید. شما دوست دارید از هر دقیقه زندگی لذت ببرید و می‌دانید چگونه این کار را انجام دهید. باید بیشتر به خودتان اعتماد کنید، فقط در همین صورت موفق خواهید شد. اگر نه، راه شکست باز است.

منبع: تصویر زندگی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا