جدیدترین اخبار

چگونه دانش آموزان روستایی مدیر آموزش و پرورش را راهی مدرسه کردند؟

دانش آموزان دبستان عارفین در روستای هوتک، با ارسال نامه ای مدیر آموزش و پرورش کرمان را راهی مدرسه خود کردند.

مدرسه آنلاین – دانش‌آموزان کلاس چهارم دبستان عارفین روستای هوتک، از توابع چترود، نامه ای به مدیر آموزش و پرورش استان کرمان نوشتند که در آن مطالبه گر رفع مشکلات مدرسه خود بودند. بدین ترتیب رضا رضایی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان پس از دریافت این نامه‌، به صورت سرزده در محیط این مدرسه حضور یافت.

وی در جمع دانش آموزان اظهار کرد: وجود دانش‌آموزان مطالبه‌گر که دغدغه‌ درس و مدرسه‌ی خود را دارند برای آموزش و پرورش یک نعمت و افتخار بزرگ است.

رضایی افزود: تربیت چنین دانش آموزانی هدف اصلی آموزش و پرورش است و یقیناً از خروجی‌های مطلوب دستگاه تعلیم و تربیت هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان حس مسئولیت شناسی این دانش‌آموز را ستودنی توصیف و از این روحیه قدردانی کرد.

رضایی گفت: یکی از ساحت‌های سند تحول بنیادین، تربیت اجتماعی فراگیران دستگاه تعلیم و تربیت است که چنین فعلی در یک دانش‌آموز، نمونه‌ای از رشد و تربیت حس اجتماعی شدن دانش آموزان است.

وی تاکید کرد: برای احترام به درخواست و نشان دادن مسئولیت متولیان آموزش و پرورش در قبال خواست و نیاز دانش‌آموزان تصمیم گرفتم شخصاً با حضور در مدرسه پیگیر درخواست‌های موجود در این نامه باشم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: مهمترین درخواست دانش آموزان کلاس چهارم دبستان عارفین هوتک که در کانکس مشغول تحصیل بودند افتتاح فضای آموزشی نوساز مدرسه است.

رضایی افزود: مدیران کل آموزش و پرورش، نوسازی و تجهیز مدارس استان کرمان قول دادند تا دهه فجر انقلاب اسلامی در سال جاری، دانش آموزان در فضای آموزشی نوساز مشغول به تحصیل شوند.

یادآوری می شود: دبستان دخترانه هوتک دارای ۱۸۵ دانش آموز دختر است که با توجه به کمبود فضای آموزشی دو کلاس و تعداد ۵۱ نفر دانش آموز در کانکس مشغول تحصیل هستند.

منبع: مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا