جدیدترین اخبار

پیشنهادهای بدتر از بد آموزش و پرورش به دانش آموزان مدرسه مولوی

والدین دانش آموزان مدرسه مولوی منطقه 11 تهران از تعطیل شدن این مدرسه و پیشنهادهای بدتر از بد آموزش و پرورش به عنوان جایگزین این مدرسه سخن می گویند.

مدرسه آنلاین- دانش آموزان دبستان مولوی در خیابان فرهنگ منطقه 11 تهران، این روزها حال و روز خوشی ندارد. والدین دانش آموزان این مدرسه می گویند که مدرسه پیشنهادی آموزش و پرورش با شرایط آنها سازگاری ندارد.

یکی از والدین که دو دانش آموز در پایه دوم ابتدایی دارد می گوید: مدرسه مولوی، فقط دانش آموزان پایه های اول تا سوم ابتدایی را شامل می شود. مدرسه های پیشنهادی برای والدین بسیار دور است و از نظر اقتصادی خانواده ها توان پرداخت پول سرویس مدرسه را ندارند. به ما مدرسه رسالت را که خودش 600 دانش آموز دارد را پیشنهاد داده اند. تصور کنید دست کم 100 نفر از این بچه ها به مدرسه رسالت بروند، آیا مدرسه توان رسیدگی به 700 دانش آموز را دارد؟ کیفیت آموزشی چقدر افت پیدا خواهد کرد؟

یکی دیگر از والدین اینگونه توضیح می دهد که بعضی از اولیا در نزدیکی این مدرسه، خانه اجاره کرده اند و حالا باید برای هر دانش آموز 15 میلیون تومان هزینه کنند تا سرویس مدرسه داشته باشند. 400 دانش آموز این مدرسه و والدینشان روی هوا مانده اند و ما نمی دانیم باید چه کار کنیم. 90 درصد بچه های این مدرسه از قشر فقیر هستند.

مادر یکی از دانش آموزان نیز در ادامه می گوید: آموزش و پرورش به ما گفته است که ساختمان مدرسه مولوی، تحت تملک تربیت دبیر است و اجاره ای؛ بنابراین باید این ساختمان را پس بدهند. خواسته ما از آموزش و پرورش این است که یک سال صبر کنند و دانش آموزان همچنان در این مدرسه درس بخوانند یا اینکه بچه های ما را به مدرسه 13 آبان که سه سالی می شود در خیابان بشیریه به دلیل نامشخص تعطیل شده است انتقال دهند.

منبع: رکنا

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

  1. از زمانی که مدارس را بدون هیچ دلیل منطقی تک شیفت کردند مشکلات دانش آموزان زیاد شد .
    مدارس تک شیفت چه فایده ای دارد ؟
    بعد الظهر وشیفت عصر که تعطیل است .
    در شیفت عصر هیچ فعالیتی وجود ندارد چرا آموزش وپرورش اصرار دارد که مدارس تک شیفت شوند ؟
    کمی اندیشه وتعقل لازم است .

  2. و این بود نتیجه‌ی رسیدن به کرامت انسانی و آینده زیبایی که بزرگان ما در سال ۵۷ برای نسل های بعد خودشون رقم زدن بدون فکر و تاملی
    در حالیکه ما هیچ گونه نقشی در آن نداشتیم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا