تربیتیچند رسانه ای

وقتی دانش آموز مورد ضرب و شتم قرار می گیرد و مدیر مدرسه می گوید: بروید شکایت کنید مگر من را دار می زنند؟

معلم، معاون و مدیر مدرسه همگی نقش مهمی در تربیت فرزندان دارند. دانش آموزی که از کادر مدرسه ادبیات زننده، رفتار قلدرمابانه و حتی خشونت فیزیکی می بیند، انتظار می رود در آینده در جامعه چه رفتاری از خود نشان دهد؟

مدرسه آنلاین – گاهی خبری مبنی بر تنبیه یک دانش آموز در مدرسه منتشر می شود اما این بار موضوع علاوه بر تنبیه بدنی، حق به جانب بودن مدیر مدرسه است.

خبری درباره ضرب و شتم دانش آموز یک دانش آموز در پرند منتشر شده است که فرماندار رباط کریم از برخورد با عوامل این ضرب و شتم خبر داده است.

بر اساس این گزارش، روزهای قبل یکی از اولیای دانش آموزی از پرند با ارسال تصویر و پیامی به خبرنگار مهر گفت: امروز فرزندم در یک مدرسه در پرند توسط معاون مدرسه مورد ضرب و شتم و با الفاظ رکیک و توهین آمیز مورد سرزنش قرار گرفته است.

وی ادامه داد: همسرم با مدیر مدرسه تماس گرفته که وی اعلام کرد: «بروید شکایت کنید، مگر من را دار می‌زنند؟ اصلاً بیایید پرونده بچه را ببرید.

این اتفاق ناگوار نشان دهنده این است که متأسفانه برخی از مسئولان آموزش و پرورش به جای تربیت و تعلیم دانش آموزان، به خشونت و توهین روی آورده اند.

نوشته های مشابه

‫5 دیدگاه ها

  1. از من معلم به همه معلم های عزیزتوصیه میکنم به هیچ عنوان کت نزنید فقط از کلاس اخراج کنید دو بار که اخزاج بشه از کلاس طبق قانون اولیا بخواهید بار سوم از مدرسه اخراج کنید هیچ کس پشت ما معلم ها نیست هیچ اولیایی به فکر شما نیست دولت که بخون معلم ها تشنه هست کسانی مخل نظم هستن نباید در جمعی باشن که بقه رو خراب کنن فقط اخراج کنید از کلاس از مدیر مدرسه نترسید طبق قانون مدیر مدرسه نمی تونه در کلاس شما دخالت کنه

    1. متاسفم برای مدرسه ای که تو معلمش هستی و بیشتر متاسفم برای آموزش پرورش با این گزینش معلم های عتیقه .

    2. شما واقعا معلمی ؟؟؟؟ طرز فکرت شبیه غارنشیناست چه افکار پوسیده و قدیمی داری برات ازته دل متاسفم

  2. متاسفانه کادر اموزش وپرورش غیر از تنبیه چیزی یاد نگرفتن واین موضوع از قدیم تا حالا ادامه داره و خیال درست شدن نداره
    چه شود بااین کادر اموزش وپرورش

  3. شما واقعا معلمی ؟؟؟؟ طرز فکرت شبیه غارنشیناست چه افکار پوسیده و قدیمی داری برات ازته دل متاسفم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا