خبر ویژه

ورود رئیس دیوان عدالت اداری به مسئله شهریه مدارس؛ حق مدارس غیر انتفاعی شفاف به مردم اعلام شود

رئیس دیوان عدالت اداری در خصوص موضوع شهریه مدارس غیر انتفاعی گفت: باید شهریه این مدارس غیر انتفاعی هر چه که هست شفاف به مردم اعلام شود.

مدرسه آنلاین- به نقل از فارس- حجت الاسلام حکمت علی مظفری در حاشیه یکصد و پنجاه و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران در خصوص موضوع شهریه مدارس غیر انتفاعی گفت: غرض از طرح این موضوع در صحن علنی این شورا در ادامه تاکید به موضوعات مختلفی بود که در فرآیند دادرسی دیوان عدالت اداری به آنها ورود پیدا می‌کند که اعلام کردم بهتر است خود متولیان به موضوع ورود پیدا کنند و مسائل را حل کنند لذا نیاز نیست که همیشه یک قوه‌ای از بالا برای رسیدگی به این مسائل وارد شود.

وی افزود: یک وزارتخانه مهمی همچون آموزش و پرورش که در کشور مسئولیت تربیت را بر عهده دارد وظایف مهمی دارد و معلمین و این وزارتخانه جایگاه بالایی دارند. لذا حق مدارس غیر انتفاعی هر چه که هست باید شفاف به مردم اعلام شود تا نگرانی برای مردم وجود نداشته باشد. در حال حاضر مدارس دولتی خیلی مورد استقبال مردم نیستند و این تصور وجود دارد که دانش آموزان ممکن است در این مدارس افت تحصیلی پیدا کنند و از سوی دیگر معلمان نیز تصور می‌کنند که در این مدارس حقوق خود را دریافت نمی‌کنند این در حالی است که باید در مدارس دولتی بهترین معلمین و متدین‌ترین معلمین بکار گرفته شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا