جدیدترین اخبارمتوسطهمدرسه

هنرستان شش کلاسه در شهرستان دهاقان

در سفر وزیر آموزش و پرورش به استان اصفهان، آیین افتتاح دو پروژه آموزشی و خشت گذاری هنرستان شش کلاسه در شهرستان دهاقان برگزار شد.

مدرسه آنلاین- با حضور وزیر آموزش‌وپرورش و جمعی از مسئولین استانی و منطقه در شهرستان دهاقان استان اصفهان آیین افتتاح دو پروژه آموزشی و خشت گذاری یک هنرستان شش کلاسه برگزار شد.

مدرسه شش کلاسه زنده‌یاد رحمت‌الله عبدی گلشن

مدرسه زنده‌یاد رحمت‌الله عبدی گلشن با زیربنای ۶۴۰ مترمربع دارای محوطه و فضای ورزشی به مساحت ۹۱۵ مترمربع، شش کلاس آموزشی مجهز به ویدئو پروژکتور و برد هوشمند آموزشی، سالن اجتماعات، نمازخانه، کلاس کار و فناوری و آزمایشگاه و کتابخانه است. کل هزینه انجام شده برای ساخت این مدرسه چهار میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان بوده که سهم خیر در تامین این مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان است.

مدرسه سه کلاسه ضیغمی

مدرسه حاج غلامحسین ضیغمی با زیربنای ۴۵۲ مترمربع دارای محوطه و فضای ورزشی به مساحت ۳۶۰۰ مترمربع، سه کلاس فضای آموزشی مجهز به ویدئو پروژکتور و برد هوشمند آموزشی، سالن اجتماعات، نمازخانه، کلاس کار و فناوری و آزمایشگاه و کتابخانه است. کل هزینه انجام شده برای ساخت این مدرسه یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان بوده که سهم خیرین در تامین این مبلغ ۶۰۰ میلیون تومان است.

 آیین خشت‌گذاری هنرستان ۹ کلاسه در شهرستان دهاقان

این هنرستان هزار و ۱۰۰ متر مربع زیربنا دارد. این هنرستان مجهز به شش کلاس و سه کارگاه است و با مشارکت ۳۰ درصدی اداره‌ راه‌ و شهرسازی شهرستان دهاقان در مسکن مهر این شهرستان ساخته خواهد شد.

منبع: روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا