چیست؟چیستان

بهترین هتلهای تهران برای اقامت پاییزی کدامها هستند؟

زمانی که شما سفر می‌کنید بدون توجه به هدف سفرتان، محل اقامت می‌تواند کیفیت سفر شما را تعیین کند.

مدرسه آنلاین – این شما هستید که خواسته و انتظاراتتان را از یک هتل تعیین میکنید. تهران به عنوان پایتخت همۀ فصل‌ها و روزها گردشگردان زیادی را به سوی خود جذب می‌کند و برای این گردشگران محل‌های اقامتی مختلفی هم دارد.

هتل‌های زیبای تهران بهترین امکانات را در اختیار مهمانان داخلی و خارجی خود قرار می‌دهد و خاطراتی خوش برای آنها رقم می‌زند. در تهران هتل‌های مختلفی از اعیانی تا قیمت مناسب جهت رزرو وجود دارد که هرکس با توجه به هدف و بودجۀ خود آنها را انتخاب می‌کند.
در اینجا به معرفی هتل‌های زیبای پاییزی در تهران می‌پردازیم.

بهترین هتل های پاییزی ۵ ستاره در تهران

هتل اسپیناس پالاس تهران

اسپیناس پالاس از لوکس‌ترین و مجهزترین هتل های تهران در ۲۰ طبقه با مجموع ۴۰۰ واحد اقامتی مدرن از یک سو با چشم‌انداز شهر و از سوی دیگر با چشم‌انداز کوه از میهمانان خود پذیرایی می‌کند. بدنسازی، سونا، جکوزی، استخر، ماساژ و… نیز از مهم‌ترین خدمات هتل اسپیناس پالاس تهران هستند.

آدرس: سعادت آباد، انتهای بزرگراه یادگار امام، میدان بهرود، خیابان عابدی، خیابان ۳۳
شماره تماس: ۰۲۱۷۵۶۷۵
هتل پارسیان آزادی تهران
از بهترین هتل های تهران در پاییز برای اقامت می‌توان پارسیان آزادی یا همان هایت سابق را نام برد. این هتل در واحدهای اقامتی مجهز و لوکس پذیرای میهمانان است. هم‌چنین موقعیت مکانی مناسب آن موجب شده هم یک گزینه ایده‌آل برای سفرهای کاری باشد و هم برای سفرهای تفریحی.

آدرس: بزرگراه شهید چمران، تقاطع یادگار امام
شماره تماس: ۰۲۱۲۹۱۱۲

هتل پارسیان استقلال تهران

استقلال یا همان رویال هیلتون سابق، به عنوان بزرگ‌ترین هتل در مجموعه هتل‌های زنجیره‌ای پارسیان از سال ۱۳۴۱ افتتاح شده و در طول این سال‌ها همواره در دسته محبوب‌ترین‌ هتل‌های شهر قرار داشته است. از مهم‌ترین امکانات آن هم می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

زمین تنیس، استخر سر پوشیده
سونای خشک و بخار، جکوزی
سالن بدنسازی، ماساژ
انواع فروشگاه صنایع دستی، چرم و…
آدرس و شماره تلفن این بهترین هتل تهران در پاییز به صورت زیر است:

آدرس: تقاطع بزرگراه شهید چمران و ولی عصر
شماره تماس: ۰۲۱۲۲۶۶۰۰۱۱

بهترین هتل‌های چهار ستارۀ پاییزی

هتل بزرگ تهران

هتل چهار ستاره بزرگ تهران در خیابان مطهری در مرکز پایتخت ایران واقع شده است و همچنین دارای شعبه دیگری در شهر می باشد . آخرین بازسازی آن در سال 1398 انجام گرفته است. ساختمان هتل در 12 طبقه بنا و دارای 205 باب واحد اقامتی مدرن با امکانات و تجهیزات رفاهی مناسب می‌باشد. اگر برای امور تجاری و کاری به پایتخت سفر می‌کنید این هتل را در لیست گزینه های اقامتی خود قرار دهید. هتل بزرگ تهران با ارائه خدماتی بی‌نظیر خاطره‌ اقامتی دلنشین را در ذهن شما باقی خواهد گذاشت.
آدرس: خیابان ولیعصر، ابتدای خیابان مطهری
شماره تماس: ۰۲۱۸۱۰۰۰

هتل پارسیان اوین 

اگر بهترین نباشد یکی از بهترین هتل های 4 ستاره تمام تهران است. هتل دارای 150 اتاق شامل، 2 سوییت بزرگ و بسیار زیبا، 13 سوییت کوچک، 126 اتاق 2 نفره و 4 اتاق مجردی می‌باشد. هتل اوین یکی از زیباترین هتل‌های ۴ ستاره ایران در منطقه‌ای خوش آب و هوا در شمال تهران و در تقاطع بزرگراه چمران و اتوبان یادگار امام واقع شده است‌ . موقعیت مکانی هتل نسبت به بزرگراه‌های مختلف‌، دسترسی به فرودگاه‌، مرکز شهر و نمایشگاه بین‌المللی را آسان نموده است‌ .

ویژگی های دیگر:

رضایت بسیار بالای مشتریان
صندوق امانات (Safe Box) شخصی داخل اتاق
سیستم برقی یکپارچه با عملکرد منحصر به کارت اتاق
سیستم کنترل روشنایی بر روی سرتختی
تلویزیون LCD (با رابط تعاملی)
اینترنت پرسرعت ADSL
کانال های ماهواره ای
و …

بزرگراه شهید چمران، تقاطع یادگارامام (ره)، هتل پارسیان اوین

شمارۀ تماس:  0212740500

 

هتل سیمرغ تهران

هتل چهار ستارۀ سیمرغ یا میامی سابق واقع در زیباترین و طولانی ترین خیابان تهران، خیابان ولیعصر در سال ۱۳۷۹ در زمینی به مساحت حدودا ۴۸۰۰ مترمربع افتتاح گردیده است‌. سبک معماری ساختمان مدرن بوده و دارای ۹۳ باب واحد اقامتی لوکس با امکانات رفاهی مناسب می‌باشد. از این تعداد ، ۶۳ واحد با تزئینات مدرن در ساختمان غربی و ۳۰ واحد با تزئینات متعلق به دوران پارینه سنگی، هخامنشی ، یزد ، صفویه و قاجاریه در ساختمان شرقی واقع می باشد. هتل در خیابان ولیعصر و در مجاورت پارک ساعی واقع شده که علاوه بر مطلوب و خوش آب و هوا بودن منطقه، دسترسی مناسبی هم به تمامی نقاط شهر دارد.

تهران، خیابان ولیعصر، نرسیده به پارک ساعی، نبش کوچه دلبسته

شماره تماس: ۰۲۱۸۸۷۱۹۹۱۱

هتل‌های سه ستارۀ پاییزی تهران

هتل ولیعصر تهران

از دیگر هتل های ۳ ستاره و قیمت مناسب تهران در پاییز باید هتل ولیعصر را نام برد. این هتل فعالیت خود را از سال ۱۳۹۹ آغاز کرده و در واحدهای اقامتی نوساز و مجهز با موقعیت مکانی مطلوب جهت سفرهای کاری و تفریحی پذیرای مسافران است.

آدرس: بالاتر از میدان ولیعصر، نبش کوچه غزایی عتیق
شماره تماس: ۰۲۱۸۸۹۲۴۸۴۰

هتل جهان تهران

هتل سه ستاره جهان در مرکز پایتخت، خیابان ولیعصر واقع و آخرین بازسازی آن در سال ۱۳۹۵ انجام گردید. ساختمان هتل با معماری و طراحی داخلی مدرن در ۷ طبقه بنا و دارای ۶۷ باب اتاق مجهز و زیبا می‌باشد. دسترسی سریع و آسان به دانشگاه‌های مهمی از جمله دانشگاه تهران، دانشگاه امیر کبیر و دانشگاه هنر، مراکز خرید، ادارات دولتی و فاصله ۱۰ دقیقه‌ای با مترو ولیعصر از مزایای این مجموعه می‌باشد. هتل جهان در تلاش است با امکانات مناسب و پرسنلی مجرب اقامتی دلنشین را برای شما میهمانان گرامی رقم بزند.

تهران، خیابان ولیعصر، نرسیده به تقاطع طالقانی، کوچه رحیم زاده، پلاک ۱۷

شماره تماس: ۰۲۱۶۶۴۶۵۵۹۶

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا