جدیدترین اخباردیگه چه خبر؟فرهنگی

شبکه ی دو سیما جوایز برندگان مسابقه را بعد از دو سال هم نداد

مسابقات صدا و سیما گذشته از اینکه جنبۀ سرگرمی و شادی دارد، محکی هم برای آزمودن توانایی افراد است و صد البته اول شدن و جایزه را بردن هم برای شرکت کنندگان اهمیت دارد.

مدرسه آنلاین– برای برندگان مسابقات گرفتن جایزه لذت‌بخش است و در واقع تشکری برای تلاش و توانایی آنهاست. مسابقات صدا و سیما هم قول و وعدۀ جایزه به شرکت‌کنندگان می‌دهند و برای هر مسابقه جوایزی را تعیین می‌کند.

در این میان بدقولی شبکۀ دو در پرداخت جوایز به برندگان مسابقۀ محیا آنهم بعد از دو سال واکنش‌هایی را در بر داشته است.

به گزارش سینما اعتماد، مجری غیرایرانی برنامه «محیا» از آبروریزی زشت شبکه دو و تهیه‌کنندگان این برنامه خبر داد.

سهیل اسعد، مجری آرژانتینی و دانشجوی مدرسۀ طلاب غیر ایرانی در قم، با انتشار توئیتی از پایان فصل دوم برنامه «محیا» خبر داد و از بدقولی مدیران برنامه و شبکۀ دو برای عدم پرداخت هدایای برنامه بعد از دو سال انتقاد کرد.

او توئیت فرد دیگری را نیز، منتشر کرد که نوشته بود پول مارو خوردن!

برنامۀ محیا که محوریت آن آموزه‌های دینی، اخلاق و احکام است، با اجرای سهیل اسعد در چهار مرحله طراحی شده بود.

به گفتۀ تهیه‌کنندگان این برنامه، در انتخاب شرکت‌کنندگان ملاک اطلاعات دینی افراد نبوده؛ چراکه افراد جامعه با اغلب سؤالات طراحی شده در زندگی روزمره سر و کار دارند.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. بله ، متاسفانه من و دوستم سومین مسابقه بودیم نزدیک دوسال است جایزه ها را بالا کشیدند شبکه دو دروغگو است مجری میگفت ببینیم چه کسی در پایان مسابقه جایزه را با خود به خانه میبرد ،بنده خدا نمیدانست مسولین مسابقه و شبکه دو براحتی دروغگو هستند و نوجوانان و جوانان نسبت به دین بدبین مشوند اینها خائن به اسلام هستند . مگر دزدی شاخ و دم دارد ما سه سال است در مسابقه محیا اول شدیم جایزه مارا دزدیدند. حرامشان باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا