چند رسانه ای

حمله‌ی دانش‌ آموز افغانی با چاقو به دانش آموز ایرانی و مجروح کردن او+ فیلم

حضور بی‌رویۀ مهاجرین افغانستانی در ایران پیامدهای سیاسی، فرهنگی، مذهبی، اقتصادی و حتی زیستی بسیاری دارد که به مرور خود را نشان خواهد داد. 

مدرسه آنلاین – فیلمی در فضای مجازی منتشر شده که نشان می دهد دانش آمور ایرانی به ادعای خود او توسط دانش آموز افغانستانی با چاقو آسیب دیده است.

این ویدیو که دو روز پیش در فضای مجازی منتشر شده است از دعوای خونین بین دانش آموزان ایرانی و افغانستانی در مدرسه روستای امامزاده باقر بهارستان در غرب استان تهران خبر می دهد.

آنطور که در جزییات این گزارش آمده است دانش آموز افغان با چاقو دانش آموز بهارستانی را از ناحیه دست مورد ضرب و جرح جدی قرار می‌دهد و به‌خاطر خونریزی راهی مراکز درمانی می‌شود.

بعد از این حادثه اولیای دانش‌آموزان این مدرسه، با تجمع اعتراضی در حیاط مدرسه، خواهان بررسی وضعیت تحصیل فرزندانشان در کنار کودکان افغانی شدند.

این روزها وضعیت مهاجران افغان در غرب استان تهران و کشور تبدبل به چالشی جدی و پر دامنه شده است؛ گرچه عده‌ای ناآگاهانه و از روی احساسات اصرار بر حضور سیل‌آسای افغانی‌ها در ایران هستند اما واقعیت این است که مشکلات بسیاری بر دوش کشور و مردم خواهد داشت.

نوشته های مشابه

‫8 دیدگاه ها

  1. فرهنگ افغانی زمین تا آسمان با ایرانی فرق دارد – تا بیش از این انفجار رخ نداده افغان ها را به کشور خودشان عودت دهید – مگر نه اینکه حکومت طالبان مورد تائید مسئولین ایرانی هست – پس چرا افغان ها در کشور خودشان ساکن نیستند؟

  2. هر چی ولایت مطلقه فقیه و سپاهش بفرمایند والسلام … هر کی هم ناراحته جمع کنه بره همینی که هست

  3. در اینکه مهاجران افغان در حال حاضر بزرگترین چالش امنیتی و اجتماعی و فرهنگی ایران هستند جای هیچ درنگ و تردیدی نیست.

    لازم است اقدامات لازم فورا صورت گیرد

    دارد خیلی خیلی دیر می شود

  4. خب خداروشکر دوستان طالبانی به مجمع اسلامی دعوت میشن، و از طرفی تهدید به نابودی ایران هم میکنن…

  5. اشکال نداره بزرگ بشی یادت می‌ره اگه تا اون موقع جمعیت افغانها به ۴۰ میلیون نرسه وسالم بمونی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا