زنگ تفریح

آزمون شخصیت؛ بگو تو این عکس چی رو اول میبینی تا بگم چند درصد ساده ای؟

آزمون‌های شخصیت‌ به افراد کمک می‌کند تا شناخت بهتری از خود و دیگران پیدا کنند و برای شناسایی نوع شخصیت، نقاط قوت و اولویت‌های افراد طراحی شده است.

مدرسه آنلاین– اهمّیّت شناخت صحیح از شخصیّت، برای ما ضروری است تا سر بزنگاه‌ها بتوانیم با توجه به شناختی که از خود داریم تصمیمات درستی اتخاذ کنیم. گرچه آزمون‌های شخصیت امری صد در صدی نیست و نسبت به افراد متفاوت است، اما به نوبۀ خود راهی برای شناخت خود ولو اندک است.


به تصویر زیر نگاه کنید و ببینید در عکس ابتدا چه می‌بینید. با پاسخ به سؤال زیر میزان ساده‌لوح بودن افراد مشخص می‌شود.

یک مرد

اگر اولین چیزی که در تصویر متوجه شدید آن شدید«مرد» است، پس شما فردی هستید که:

یک زندگی اجتماعی را دوست دارید. شما اطراف خودتان را با دوستانتان احاطه کرده اید. به نظرات همه توجه می کنید . صلح طلب هستید و بین دوستانتان تفرقه نمی اندازید. در تصمیم گیری هایتان مشکل دارید.

بر اساس تحلیل ها می توان نتیجه گرفت که شما فردی بسیار ساده هستید و به راحتی به دیگران اعتماد می کنید و فریب آنها را می خورید.

یک پنگوئن

کسانی که ابتدا یک پنگوئن را دیدند از آن دسته افرادی هستند که:

بسیار شهودی هستند و دارای سطح بالایی از هوش هیجانی هستند تجربیات زیادی در زندگی داشته اند که آنها را به یک فرد عاقل تبدیل کرده است، به راحتی به مردم اعتماد نکنید باور کنید اتفاقات خوب زمان می برد.

کسانی که پنگوئن را دیدند کمتر ساده هستند.

مراقبت کردن از مردم و کمک به آنها خوب است، اما باید مطمئن شوید که دیگران از خوبی های شما برای انجام کارهایشان سوء استفاده نمی کنند. شما باید بدانید که چه زمانی به دیگران اجازه ندهید از شما سوء استفاده کنند و بهتر است دور آنها را خط بکشید.

منبع: تصویر زندگی

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. این چرندیات بدون پشتوانه علمی را منتشر نکنید. سعی کنید مطالب شما آگاهی و تعقل را در مخاطبان بالا ببرد نه این‌که به سطحی نگری وفال بینی منجر شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا