دیگه چه خبر؟سیاسی

واکنش عجیب علی کریمی به ماجرای کلاهبرداری از خواهرش

خبرگزاری میزان، رسانه‌ی رسمی قوه قضاییه در گزارشی مدعی شده فردی به نام لیلی کریمی، خواهر علی کریمی به دلیل سوء استفاده و کلاهبرداری این فوتبالیست سابق از او، از ۱۷ ماه قبل در زندان است.

مدرسه آنلاین-خبرگزاری میزان، رسانه‌ی رسمی قوه قضاییه  در گزارشی مدعی شده فردی به نام لیلی کریمی، خواهر علی کریمی به دلیل سوء استفاده و کلاهبرداری این فوتبالیست سابق از او، از ۱۷ ماه قبل در زندان است. یعنی زمان بازداشت و انتقال خواهر کریمی به حبس، به پیش از ناآرامی های سال گذشته بازمی‌ گردد، اما به دلایل نامعلومی خبر آن تا به حال مسکوت مانده بود. ساعاتی پس از انتشار این گزارش، علی کریمی در توییتر خود به آن واکنش نشان داد.

کریمی که اکنون در مقام یک ضد انقلاب تمام عیار در عرصه فضای مجازی به التهاب آفرینی در جامعه مشغول است، بدون اشاره به ادعای مطرح شده درباره ی نقش وی در زندانی شدن خواهرش در توئیتی نوشت: همیشه و در همه حال هدفم مبارزه با فساد بوده و هست و خواهد بود، از همین تریبون اعلام میکنم هر کدام از اقوام درجه یک و دوستان نزدیکانم باعث گزند و آسیب به فرد دیگری در جامعه شد ، اشد مجازات را براى آن فرد خاطی خواستارم.
اگرچه به نظر می رسد این توئیت نوعی فرار رو به جلو از سوی این فرد باشد و مستندات قضایی کلاهبرداری او از خواهرش را تأیید می کند، اما از کریمی و امثال او باید پرسید آیا تشویش اذهان عمومی و تحریک نوجوانان کشور برای حضور در تجمعات غیرقانونی که بعضاً به مرگ بسیاری از آنها منجر شد، را فساد می داند یا خیر؟

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا