جدیدترین اخبار

هدیه رئیسی به معلمان به مناسبت روز معلم ۱۴۰۲

منابع خبری در توییتر از هدیه رئیس جمهور به معلمان به مناسبت روز معلم خبر دادند و به بررسی مبلغ این پاداش به فرهنگیان پرداختند.

مدرسه آنلاین- سرپرست آموزش و پروش گفت: امروز (دوشنبه) هدیه ویژه ای از طرف رئیس جمهور به معلمان داده می شود.

بررسی ها نشان می دهد، به فرهنگیانی که در فروردین ۱۴۰۲ شاغل بوده و حقوق گرفته اند، یک میلیون تومان پاداش به مناسبت روز معلم پرداخت خواهد شد.

نوشته های مشابه

‫31 دیدگاه ها

  1. لطفا شماره حساب خزانه را بدهید خیلی از همکاران قصد واپس دهی ان را دارند چون این حرکت را با قیاس مطالباتمان توهین میدانیم .

  2. با سلام و خدا قوت
    یه سوال از خدمت ریاست جمهوری و سرپرست محترم وزارت دارم از نظر بزرگواران یک معلم پس از سی سال خدمت از معلمی به چه نامی تغییر نام میدهد ؟که مشمول عنایات و دریافت هدیه قرار نمیگیرد .

    1. یک روز قبل هم روز کارگر بود
      آیا آقای رئیسی به کارگران هم هدیه دادند؟
      چرا در تقسیم بیت المال تبعیض قائل میشوید
      مگر به روز قیامت اعتقاد ندارید

    1. شش ماه استخدام شده مشمول عنایت رئیس جمهور شد سی وچندسال خدمت کرده شش ماه بازنشسته شده از این ه یه محروم شده است ضمنا تعداد قابل توجهی از بازنشستگان مشغول خدمت هستند.

  3. سلام ووقت بخیر لطفا از آقای رییسی سوالی داشتم مطرح نمایید من معلم ک ۳۰ سال بی وقفه برای آموزش نسل آینده‌ساز تلاش کردم آیا لایق هدیه‌ای ناچیز از ایشان نمی باشم چقدر بی عدالتی وتبعیض در حکومت عدل باید ببینیم لطفا پاسخگو باشید

    1. سلام” این هدیه هم چون دادن یارانه هابانهایت بی عدالتی انجام شدبازنشسته های فرهنگی وروز قبل هم روزکارگر قشری که صدای خردشدن استخوانهایشان درگذران زندگی له شده نادیده لحاظ شدند

  4. هر ارکانی پول گرفت هوار نکردند یک تومان با معلمان دادند طبل غازی شد نخواستیم حق خودمان بدهید ومنت تو سرما نگذارید

    1. قراره اردیبهشت مبلغ یک میلیون تومان به عنوان مقرری ماه اول بند ترمیم حقوق کم کنند یعنی با پول خودمون پاداش دادن و به مردم تبلیغات کردن و پز دادن پاداش رئیس جمهور پس گرفتن

  5. اقای رییس جمهور عادل مگر بازنشسته ها معلم نیستن هفتاددرصدشان تدریس میکنند چرا به ما ابریک نگفتین سی سال خدمت بی مزد مثل برده دوران اخن ازما کارکشیدین اخرش مارا برای همیشه ازلیستتتان پاک کردین چرا به ما یک میلیون ندادین اسلام باتبعیص مخالفه ایا این تبًعیض نیست حاج دکتر خان

    1. هروقت به معلمی ریالی اضافه برحقوق دادن شما و من بازنشسته معترض بشیم شایعات و اخبار کذب
      حق ما را بدهند هدیه پیشکش

  6. بجای بورس به هر عضو صندوق یک خودرو ملی بدهین تا حلالیت بگیرین والا ما معلمین ول کنتان نیستیم تا پل صراط

  7. بعضی ارگان ها پنج شش میلیون تومان هدیه می دن هیچ کسی خبر نمیشه انواع و اقسام تشویقی پرداخت میشه احدی مطلع نمیشه! حالا یک میلیون تومان واریز شده…..

  8. با سلام،جناب آقای رئیس‌جمهور معمم و بزرگوار،،،،انصافا آیا عنایت به شناخت معلم دارید ؟بازنشستگانی که بیش از ۳۰ سال معلمی کرده اند،حتما به شغل شریف چوپانی سرگرم بوده اند.

  9. به دانشجو معلم که قرار ۴ سال بعد معلم بشه یک میلیون هدیه دادید ولی به معلم بازنشسته که سی سال معلم بوده خیر خودتان قضاوت کنید

  10. چرا کوچکترین خبرمربوط به معلمان را قبل ازانجام توبوق وکرنا می کنید.
    تواین‌ چندروز هزاربار این خبر هدیه یک میلیونی را عنوان کردید.چرا ازپاداشها وسهمیه هایی که به سایر ارگانها میدید خبری پخش نمیشه.
    چرا درمورد عدم پرداخت به موقع حق التدریسی معلمان وسیستم نادرست رتبه بندی که یک مدیربالای ومعلم باسابقه ۲۰سال فاقدرتبه میشه یا رتبه یک میاره.چیزی نمیگید.با این کارها فقط شخصیت وجایگاه معلمان را زیر سوال می برید.

  11. به ریسی برسانید که از جیبت که هدیه ندادی که بین فرهنگیان تفاوت قایل شدید اون معلمی که ۳۰ سال خدمت کرده الان دیگر جز قشر معلم نیست که شامل روز معلم نمی شود. متاسفم از این دیدگاه ؟ تجلیل از پیشکسوتان واجبتر است تا شاغلین

  12. تازمانیکه باتمام وجودبرای وزارت آموزش وپرورش کارمیکردیم کمی ارزش رابرای خودمان احساس میکردیم،حالاکه بازنشسته شدیم کاملافراموش شدیم.یک میلیون تومان چه ارزشی داشت که بازنشسته هاراازآن محروم کردید؟

  13. حقوق معلمان وبازنشستگان فرهتگی را بااین تورم وگرانی همه ی اجناس ومایحتاج عمومی با آنها بسنجید ومابه تفاوت آن را پرداخت نمایید هرروز اجناس چندین برابر گران می‌شوند اما حقوق معلمان شاغل و بازنشستگان همچنان ثابت است .

  14. سلام وارادت. به بازنشسته ها هم توجه کنید. نسلی که الان سر کار است نتیجه زحمات ماست. بابی توجهی احساس غم وپوچی می کنیم. مارا دریابید.

  15. آقای رئیسی ممنون از توجهتان به بازنشسته ها
    یک تومن پیشکشتان لطف کن پاداش بازنشستگی که از حق خودمان طی ۳۰ سال کسر شده رو زودتر پرداخت که دندان در دهان نداریم غذاها را درسته قورت می‌دهیم در نتیجه مشکل گوارش پیدا کردیم. بچه دم بخت داریم به بختشان لطمه می‌خورد..پدر و مادر پیر و ناتوان کشاورز و تنگدست داریم چشم امید کفن و دفنشان به ماست. مستاجریم و هزار………

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا