جدیدترین اخبار

نتایج آزمون استخدام آموزگار اعلام شد/پذیرفته‌شدگان چه اقداماتی انجام دهند؟

اسامی چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی سال ۱۴۰۱ اعلام شد و پذیرفته‌شدگان در ایم آزمون باید اقداماتی را انجام دهند.

مدرسه آنلاین- سرپرست معاونت امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور با اعلام این خبر گفت: کارنامه اعلام نتایج اولیه متقاضیان رشته‌های شغلی مربوط به وزارت آموزش و پرورش در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفته است و معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت برای شرکت در مراحل بعدی موظف هستند در روز شنبه سوم تیر ماه به نشانی درگاه اطلاع‌رسانی اداره کل آموزش و پرورش استان‌ها مراجعه کنند.

بر اساس گزارش ایسنا دکتر علی صدر افزود: داوطلبان باید پس از اعلام نتایج توسط سازمان سنجش آموزش کشور، از روز پنجشنبه اول تیر ماه و حداکثر ظرف مدت ۷۲ ساعت پس از آن با مراجعه به سامانه my.medu.ir نسبت به تکمیل فرم اطلاعات فردی و بارگذاری مدارک مورد نیاز گزینش اقدام کنند.

سرپرست معاونت امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور در پایان از داوطلبان خواست اطلاعیه منتشر شده در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش را به دقت مطالعه کرده و به ضمائم آن نیز توجه نمایند.

به گزارش تسنیم، در آزمون استخدامی آموزش و پرورش که اردیبهشت امسال برگزار شد، 24 هزار و 694 آموزگار ابتدایی، 2 هزار و 332 آموزگار ویژه مدارس استثنایی و 992 آموزگار ویژه مناطق عشایری و مرزی جذب می‌شوند.

پذیرفته‌شدگان برای شرکت در مرحله بررسی اسناد و مدارک، معاینات اولیه پزشکی، بررسی صلاحیت‌های عمومی گزینش باید از روز شنبه سوم تیر 1402 به سایت اداره کل آموزش و پرورش استان‌ها مراجعه کنند.

در تصویر زیر تکالیفی که پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی باید انجام دهند را مشاهده می‌کنید:

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا